Finner ikke den andre tråden her nede, men...hvor lenge skal egentlig stingene sitte i? Jeg hadde grad 1, 6 sting og de sitter fremdeles i 4+2 uker senere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ligger på skjultFinner ikke den andre tråden her nede, men...hvor lenge skal egentlig stingene sitte i? Jeg hadde grad 1, 6 sting og de sitter fremdeles i 4+2 uker senere?![]()
Finner ikke den andre tråden her nede, men...hvor lenge skal egentlig stingene sitte i? Jeg hadde grad 1, 6 sting og de sitter fremdeles i 4+2 uker senere?![]()
Det kan vel ta flere måneder? Selvom stingene er borte? Ømt her ogMista mine etter en uke. Men føles ømt der nede enda.
Jeg har sett deHar du sett at de er der fortsatt? Og de er ikke sydd innvendig da, de siste stingene? Kan ha forsvunnet i toalettet eller dusjen uten at du har sett det. De skal jo forsvinne selv. Litt varierende på tid. 7-14 dager er vel normalen.
Jeg fikk ett sting, og ikke sett det.
Jeg har sett de![]()
Det kan vel ta flere måneder? Selvom stingene er borte? Ømt her og![]()
Jeg har sett mine i do eller på papiret, har ikke sett hvordan det ser ut endaHvordan vet dere at stingene er vekke ? Jeg har ingen anelse om jeg har de fremdeles eller ikke..
Hvordan vet dere at stingene er vekke ? Jeg har ingen anelse om jeg har de fremdeles eller ikke..
RekonstrueresJeg fikk en grad 2 rift (måtte spørre fødselslegen om hvor mange grader det fantes, og litt ruset på lystgass spurte jeg visst også om jeg måtte rekonstrueres nedentil) Åhoi. Har ikke sett stingene falle ut. To uker siden fødsel i morgen. Føles litt stramt og ømt, men vet ikke hvor mange sting det ble. Vasker fortsatt uten såpe. Kun rent vann.
Jeg er veldig spent på hva samboeren vil si, men vi har jo snakket mye om ting og er ikke bekymret. Jeg synes ikke at det er vår peneste kroppsdel i utgangspunktet.. Men spent på hvor herja det ser ut. Fikk bare et klipp heldigvisJeg har fortrengt at det finnes sting der nede. Syns sånne ting er litt ekkelt. Takler ikke å se på. Etter ks for tre år siden så turte jeg ikke å se på såret. Hadde heldigvis en valk som dekket over. Hehe. Det gikk flere måneder uten at jeg så på såret. Da jeg endelig mannet meg opp til å ta en titt så var det bare et fint arrregner med det blir fine arr der nede og at verden går sin gang.
Nei det er ikke den peneste kroppsdelen. Vil ikke se for meg det som jordmødrene og legene ser. Men takk og lov for at noen syns det er helt greitJeg er veldig spent på hva samboeren vil si, men vi har jo snakket mye om ting og er ikke bekymret. Jeg synes ikke at det er vår peneste kroppsdel i utgangspunktet.. Men spent på hvor herja det ser ut. Fikk bare et klipp heldigvis![]()