Hipp mme. Laget for tidlig

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Hei. Jeg har laget til hipp mme nå. Men så sovnet gutten min. Kan jeg legge den i kjøleskapet og varme den opp igjen? Han kommer til å våkne om en halvtime/time og være sulten.

Det står ingenting på pakka om at dette ikke er greit.

På forhånd takk for alle svar og meninger! :)

Hm. Jeg tror ikke jeg hadde gjort det, men det er rett og slett fordi jeg ikke vet. Jeg vet bare at det raskt gror bakterier om det står litt, men om kjøleskap kan forsinke det aner jeg ikke. Håper noen kan svare deg :-)

Jeg hadde gjort det ;) men nå har jeg laget ferdig melk for en hel dag å satt i kjøkeskapet også da... Det er sikkert neinei men ungene mine har ikke tatt skade av det.

Jeg hadde gjort det ;) men nå har jeg laget ferdig melk for en hel dag å satt i kjøkeskapet også da... Det er sikkert neinei men ungene mine har ikke tatt skade av det.

Jeg vet det er neinei på nan. Men det er jo noen som sier at de gjør det slik du gjorde på sykehuset. Så så farlig kan det vel ikke være :s Hvilket mme merke laget du da?

Jeg vet det er neinei på nan. Men det er jo noen som sier at de gjør det slik du gjorde på sykehuset. Så så farlig kan det vel ikke være :s Hvilket mme merke laget du da?

Gjorde det med nan med første og nå med hipp, ikke de første månedene da, men når de tipper 3mnd kan man jo slutte å koke flasker og vann så da gjør jeg det sånn ;)

Gjorde det med nan med første og nå med hipp, ikke de første månedene da, men når de tipper 3mnd kan man jo slutte å koke flasker og vann så da gjør jeg det sånn ;)

Da bør jeg kanskje vente litt med å lage for hele dager. Men en time går sikkert bra innimellom.

Hipp er ikke noe bedre enn nan ift bakterievekst. Rart det ikke står på pakken. Jeg ville kastet det

Back
Topp