Spark fra lille

Mymlen

Glad i forumet
Har kjent spark og liv fra den lille i noen uker nå. I går kveld når vi hadde lagt oss fikk endelig kommende pappa kjenne på livet i magen. Tidligere har det alltid blitt helt stille når hånda hans har kommet på magen men i går fikk han kjenne flere spark! Deilig å kunne dele opplevelsen med bf! :) Kanskje det synker litt mer inn for han at det skjer noe inni der :p

Har kjent spark og liv fra den lille i noen uker nå. I går kveld når vi hadde lagt oss fikk endelig kommende pappa kjenne på livet i magen. Tidligere har det alltid blitt helt stille når hånda hans har kommet på magen men i går fikk han kjenne flere spark! Deilig å kunne dele opplevelsen med bf! :) Kanskje det synker litt mer inn for han at det skjer noe inni der :p
Er så kjekt nå som mannfolka og kan få kjenne på sparkene fra disse små nurkene våre <3

Det er gøy. Har her vi også kjent utvendig og bf fått skikkelig spark i ansiktet når lente seg på magen og snakka til babyen, 2 ganger fikk han. Ble helt rørt han. :)

Så gøy! Hvor langt er du på vei? Jeg er 21+4, og har kjent spark lenge, men det er ikke noe å kjenne utenpå enda.

Jeg er 22+4 i dag. Er sikkert ikke lenge til du kjenner utenpå nå ;) Det er ikke hver dag jeg kjenner det utvendig det er som regel på kveldene når jeg ligger på sofaen eller i senga. Da pleier han å bli litt livlig :p

Er så kjekt nå som mannfolka og kan få kjenne på sparkene fra disse små nurkene våre <3

Ja, er veldig kjekt! Er ikke lenge siden han sa at det ikke føles som noe er annerledes enda eller at det skal komme en baby i januar. Er nok vanskeligere for mannfolka å sette seg inn i så tidlig i forhold til for oss som går og kjenner på det hver dag. Så nå blir vel neste milepæl å se det på magen at babyen beveger seg :p

Det er så koselig :) ! Bf her sier at han nå skjønner at jeg virkelig er gravid, etter at han kjente utvendig for første gang. Den tanken blir forsterket hver gang han kjenner og ser spark :-)

Så bra :) Her er det så voldsomt nå at hvis jeg har pc-en på fanget når babyen er våken, kan jeg se bevegelsene i sidesynet! Og tidligere i dag kjente jeg spark ganske høyt oppe i magen, det var første gangen. Normalt kjenner jeg liv stort sett i "bunnen" av magen, så kanskje babyen har turnet litt rundt der inne. :)

Jeg har sett spark på utsiden siden 19+0, men kun ved siden av navlen og ned mot trusekanten. Samboer har ikke fått kjenne enda, men håper han får kjenne snart så det blir litt mer ekte for han også. Jeg er 20+2 nå. For hans del er ikke så mye forandret, foruten at vi har malt en vegg blå og skrudd opp noe barnemøbler.

Her har trollet sparket siden jeg var i uke 18 (er nå 23+5) men mannen har ikke fått kjent det enda. Hver gang han vil kjenne så roer hun seg helt :P Har kjent det utvendig selv maaange ganger. Men mannen har kjent spark da vi har sovet i skje, da har han våknet av at han har blitt sparket i rumpa, hahahahaha, gjelder det? :P

Back
Topp