Håper det gir seg snartDet er ikke morsomt iallefall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det gir seg snartDet er ikke morsomt iallefall![]()
Sånn er det noen gangerHoho godt han hjalp til. Kjedelig å ikke rekke jobben da![]()
Mellomste blir utredet på barnepsykiatriskOii. Hva slaks samtale da?![]()
Vi møtte på tidenes sureste gubbe når vi var ute også!
Nei, alle kan jo ikke bli detAldri blitt bitt av basillen jeg![]()
Ååh jaMellomste blir utredet på barnepsykiatriskmulig autisme/Asberger.
Kommer deg noe lengre?Tror det handler om å komme seg inn i oppskrifta på ett vis. Men kjenner jeg blir ganske irritert på hele opplegget.
Og jentungen min var såå nyskjerrig på lille babyenSå bra da
Ser den. Jeg fikk planlagt noe sporadisk for tre dager. Tar resten senere i ukaFor trøtt til å lage ukesmeny så kom ikke lenger enn middagen i morgen. Får heller skrive resten litt tidligere på dagen gitt
Jada, snart ferdig med forstykket.Kommer deg noe lengre?
Vært på jobb her ogGod morgen søte jenter
Her er det jobb idag...deres planer?![]()
Sånn er det noen dagerTror denne dørstokkmila til å komme seg på trening kommer til å bli enormt lang i dag
Hæ? Farlig på hvilket vis?Tenk all de fine ullklærne min søster ikke vil Arve til mini. Ull er farlig vettu. Vegansk snobberi . Men greit, jeg får gjerne noen slanter på å selge det . Hihi
Hehe. Har nettopp tatt en runde selv og pakka vekk det som er for småttProsjekt rydde i frøknas klær. Ser jeg må gjøre dette oftere når det ligger en bukse i str 68 blandt alle klærne.
Mhm . Kjekt med en plan syns jeg. Ikke hatt tid å lage enda her.Ser den. Jeg fikk planlagt noe sporadisk for tre dager. Tar resten senere i uka
Kommer fra dyr så derforHæ? Farlig på hvilket vis?
Jeg spiste loff med banan på til middag i dagskjeeeeeeeeeeeeer a? hva blir det til middag i da? her var ønsket spagetti og pølser![]()