Når viset CB 2-3 ?

MammaMai2017

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Er 4+3 idag og lurer på om vi skal fortelle foreldrene mine at vi venter barn. Vi skal dit idag og de bor 1,5 time unna. Ikke at det er såå langt. Lurer på om cb vil slå ut som 2-3 ? Hører mange får 1-2 langt ut i uke 4 og vil da egentlig ikke teste og bli bekymret.
Hva tenker dere?

Jeg har akkurat lurt på det samme. Om det er vanlig å få 2-3 så fort man når ikm dagen? Eller er det vanlig at det kan ta noe tid?

Jeg hadde 1-2 på det jeg tror var dagen etter IKM hvertfall, så det varierer sikkert :) (eller jeg kan ha bomma på el også da :p )

Jeg fikk 1-2 på 11 dpo, og 2-3 når jeg var 4+1 :)

Jeg fikk 2-3 da jeg var 4+0, men fikk ikke 3+ før jeg var 5+4. Var innmari stressa da 3+ lot vente på seg.

Jeg fikk 2-3 da jeg var 4+0, men fikk ikke 3+ før jeg var 5+4. Var innmari stressa da 3+ lot vente på seg.

Jeg har lest om flere som har opplevd at 3+ har latt vente på seg. Jeg har to digitale tester som ligger i skapet, men føler ikke for å bruke dem nå som jeg har fått 2-3. De skal i så fall ikke brukes før jeg er i uke 6:)

I følge første dag i siste menstruasjon er jeg 5+4 i dag, cb digital viste 2-3 for to dager siden. Er jeg kortere på vei da?

I følge første dag i siste menstruasjon er jeg 5+4 i dag, cb digital viste 2-3 for to dager siden. Er jeg kortere på vei da?

Sånn jeg har forstått (googla :p) så er det mange som ikke får 2-3 før etter uke 4 og 3+ etter uke 5. Men km fort hende du hadde fått 3+ i dag :)

Jeg har akkurat lurt på det samme. Om det er vanlig å få 2-3 så fort man når ikm dagen? Eller er det vanlig at det kan ta noe tid?

Jeg har dårlig erfaring fra ukesindikatorene. I følge cb sine side må man feks ha hcg på 2000 eller mer for å få 3+. Jeg målte hcg i det ene svangerskapet mitt samme dag som jeg tok cb digital (5+2). Hcg på blodprøven viste 4200, mens cb fortsatt kun viste 2-3 (på morgenurin). Billigtesten var også superpositiv (se bilde). Så erfaringsmessig stemmer ikke alltid ukesindikatoren. ImageUploadedByBV Forum1473850230.494037.jpg

Back
Topp