Skravletråd September

Har tydeligvis en sur gubbe i veien her. Rulla ned vinduet og kjefta fordi jeg lot barnet mitt gå istede for å sitte i vogna.

kusina mi tok et bilde av ungene i går. vil ikke poste det her siden det er bilde av flere enn bare mine barn.
Men der krabber de to eldste barna (Vesla en av dem) ned yttertrappen med hodet først :P
Mitt barn står mye på hue. Fant ingen bilder nå men jeg venter på at anledningen skal by seg så skal du få se :D

Har tydeligvis en sur gubbe i veien her. Rulla ned vinduet og kjefta fordi jeg lot barnet mitt gå istede for å sitte i vogna.
oij! ja det kan jo være ett problem for ham mener jeg!
TENK Å LA UNGEN DIN BRUKE BENA SINE! :hilarious:

noe action der da?
Lite action, men jeg var tom for baller. Gikk videre, brukte opp de jeg hadde fått og er tilbake og samler noen til før jeg går hjem.

En ganske dagligdags del av trilleturer for tiden.... Stadig tom for baller.

Lite action, men jeg var tom for baller. Gikk videre, brukte opp de jeg hadde fått og er tilbake og samler noen til før jeg går hjem.

En ganske dagligdags del av trilleturer for tiden.... Stadig tom for baller.
skjønner :) grei tur det da :)

Sant det. Heldigvis sovnet lillebror i bilen etter å ha hylt litt og blitt vugget i bilstolen før jeg satte den inn i bilen:-). Men våknet selvsagt idet vi ankom bhg og hylte seg gjennom levering av storebror. Storebror måtte også gråte litt idag med levering men håper han glemmer det og koser seg:-)
Så frustrerende med så mye gråt:(
Håper storebror får en fin dag:)

Ingen ekte veganere bruker ull
Jaja hadde fryset ihjel de da før bomull osv ble såpass vanlig.

Å ikke spise egg, ost, drikke melk osv kan jeg forstå men ull? Lammet eller sauen har det ikke ille om de som klipper er flinke.

Ingenting i ull nei. Ikke sant. Enig med deg. Hun spurte om bambus, vel joda . Vi har dog lite av det til ungene . Noen få plagg fra lilleba. Sverger til ull selv. Men for veganer fyfy for kommet jo fra et dyr
Bambus har jo ikke helt samme egenskaper samt at det i virkeligheten er viskose som jo er mykt og godt samt kan være et fint alternativ til de som fysisk ikke tåler ull, men er jo såpass behandlet, dyrt og langt unna samme egenskapene.

Har ikke mye ull hjemme for eneste som kan bruke det er mannen, men at det skal være fy fy for kommer fra dyr skjønner jeg ikke.

Kan forstå egg, melk osv da

Back
Topp