Fysioterapeut !

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Vært der på første time nå i dag, og det var veldig deilig! Ble tøyd ut en del og fikk to øvelser jeg skulle ta hjemme (gjør det allerede, men skulle gjøre de daglig nå). Var skikkelig deilig med den lille "massasjen" jeg fikk :D Fikk også 2 ukers melding til, noe som var bra :) Skal tilbake om 2 dager! Og jeg slapp å betale :D Woho

Ååå heldig! Hørtes godt ut! Jeg fikk beskjed om å gå tur med staver, svømme og tenke på holdning når jeg står.. fikk ingen øvelser eller massasje som jeg trengte og ønsket :( måtte betale 300 kr i egenandel selv om henvisning fra lege:(

Høres så nydelig ut! :)

Jeg har begynt å få vondt i ryggen, har aldri hatt det før, så det må jo være sv.relatert. Og om jeg da får henvisning fra lege, skal jo ikke dette betales for. Stemmer ikke det? For da kan jo du tingeling egentlig kreve å få tilbake den egenandelen...

Ååå heldig! Hørtes godt ut! Jeg fikk beskjed om å gå tur med staver, svømme og tenke på holdning når jeg står.. fikk ingen øvelser eller massasje som jeg trengte og ønsket :( måtte betale 300 kr i egenandel selv om henvisning fra lege:(
Jeg slapp å betale fordi jeg har "bekkenløsning med gange vansker", eller det var diagnosen.. Nå trener jeg ganske mye fra før som gjør at bekkenet holder seg vedlike, og de to øvelsene jeg fikk fra han var øvelser jeg allerede gjør 3 dager i uken, nå skulle jeg bare gjøre dem daglig :) Det at jeg trener en del da han gjorde at bekkenet mitt ikke var verre, så jeg skulle bare fortsette :-) "Massasjen" jeg fikk var vondt som faen, men samtidig deilig fordi jeg hadde hatt så vondt på det stedet fra før, så nå ble det godt-vondt liksom :p hehe.

Kjipt å måtte betale :/ Håper svømmingen hjelper masse da, hørt at det skal være deilig! :-) god bedring!

Høres så nydelig ut! :)

Jeg har begynt å få vondt i ryggen, har aldri hatt det før, så det må jo være sv.relatert. Og om jeg da får henvisning fra lege, skal jo ikke dette betales for. Stemmer ikke det? For da kan jo du tingeling egentlig kreve å få tilbake den egenandelen...

Var veldig stor behov for timen i dag, så det var deilig ja :) !

Var sånn det starta på meg også, vondt i ryggen, men så ble det verre når jeg sto, gikk eller satt stille for lenge av gangen :( det hjalp litt å tøye ut bekkenet og med styrketrening :)

Selv om man får henvisning fra lege må man betale, men om henvisningen sier at det er bekkenløsning med gå vansker, så skal man ikke betale.

Var veldig stor behov for timen i dag, så det var deilig ja :) !

Var sånn det starta på meg også, vondt i ryggen, men så ble det verre når jeg sto, gikk eller satt stille for lenge av gangen :( det hjalp litt å tøye ut bekkenet og med styrketrening :)

Selv om man får henvisning fra lege må man betale, men om henvisningen sier at det er bekkenløsning med gå vansker, så skal man ikke betale.

I henvisningen min står det bekkenløsning og smerter i arbeid. Står også beskrive at jeg har tunge løft osv i arbeidet. Fysioterapeuten sa jeg hadde en mild versjon av bekkenløsning når hun dytta på beina mine :p så det var jo svangerskapsrelatert.. men men :p måtte betale..

I henvisningen min står det bekkenløsning og smerter i arbeid. Står også beskrive at jeg har tunge løft osv i arbeidet. Fysioterapeuten sa jeg hadde en mild versjon av bekkenløsning når hun dytta på beina mine :p så det var jo svangerskapsrelatert.. men men :p måtte betale..
Det har dessverre ikke noe å si om det bare er svangerskapsrelatert. Det må være presisert at det er bekkenløsning med vansker for å gå. Ikke "bare" bekkenløsning. er diagnosen bekkenløsning så man man betale.. Teit er det, men sånn er reglene :/

Jeg får gratis behandling gjennom behandlingsforsikring vi har på jobben. Vil anbefale alle å sjekke opp om arbeidsplassen har behandlingsforsikring :)

Hvor ille må de gangvanskene være for at man får det dekka? :P

Fått henvisning selv i dag, men da med diagnosen bekkenløsning, ingenting om gangvansker, og det har jeg jo forsåvidt ikke heller annet enn at jeg får vondt av å være i fysisk akitvitet :P

Hvor ille må de gangvanskene være for at man får det dekka? :p

Fått henvisning selv i dag, men da med diagnosen bekkenløsning, ingenting om gangvansker, og det har jeg jo forsåvidt ikke heller annet enn at jeg får vondt av å være i fysisk akitvitet :p
Det spørs på legen og fysioterapeuten tenker jeg... Noen er vell "greie" å skriver det ut slik at man får det dekket. Men har du ikke vondt eller vansker når du går så har du jo ikke bekkenløsning med gangvansker;p men er nok mange som får det til å få det dekket uansett, evt legger på litt når de er hos legen ;p

Back
Topp