Skravletråd September

Hjelp.
Noen har helt lim i sengen min

Unnskyld damer, kommer sterkere tilbake imorgen.
Blir en ekstra dag i Göteborg så reiser hjem imorgen, alle hadde fri/fikk ordnet fri så da feirer vi litt eid før vi setter snuta hjem igjen :)
Kos dere siste dagen i Gøteborg:D

God morgen

Skravler vi litt i blinde i dag? Jeg har ingen stat fra midtnatt

Får vi fasiten fra Linda på hvor mye vi skravlet i går kan jeg beregne sånn ca. Men ellers blir det fingeren i lufta, ca 500 til nå?
God morgen:D
Spent på hvor mye det ble igår:)

Først frokost ja.
Dvs, frokost regner jeg med å spise om drøyt to timer...

Først på badet med lillemor som begynner å bli lei av å være i senga. Og vekke søsken om.de ikke kommer tuslende i løpet av en halvtime.
Få dem til å vaske og stelle seg og gi dem frokost og klare for levering. Når begge er på plass blir det frokost for meg og mannen før tur med vogna
Håper du har fått deg litt mat:)

God morgen:-). Her er det ett salig kaos som det pleier å være når gubben jobber dagskift og jeg er alene med å få opp de små og få storebror i bhg. Mest lillebror da som alltid skal hylgråte når jeg er alene med begge fordi han ikke får ligge så lenge til puppen som han vil. Så da må en furte litt og hylgråte til han får amme litt til eller bli bært på. Stakkar storebror som også vil opp i armene litt og ha litt kos før bhg

God morgen:-). Her er det ett salig kaos som det pleier å være når gubben jobber dagskift og jeg er alene med å få opp de små og få storebror i bhg. Mest lillebror da som alltid skal hylgråte når jeg er alene med begge fordi han ikke får ligge så lenge til puppen som han vil. Så da må en furte litt og hylgråte til han får amme litt til eller bli bært på. Stakkar storebror som også vil opp i armene litt og ha litt kos før bhg
Ikke greit når man føler at man ikke strekker til:(

Huff, det er ikke noe gøy. Håper det det roet seg tilslutt :(

Back
Topp