Blir sikkert utfordringer til uka. Så du kommer sterkere tilbakeEndelig sovnet lilleble dårlig med skravling idag ja
litt skuffet over meg selv. Men det kommer bedre dager.
Nåå skal jeg ha middag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir sikkert utfordringer til uka. Så du kommer sterkere tilbakeEndelig sovnet lilleble dårlig med skravling idag ja
litt skuffet over meg selv. Men det kommer bedre dager.
Nåå skal jeg ha middag.
Er nok det, men men. Sagt er sagt, kommer bare til å være ekstremt flaut å møte på disse hele jula og i barndåp/bursdager framover.Uff. Sånt er flau. Men sånt kan og skjeassosierer nok navnet med ei katt du f.eks har hørt om
Kos deg masseLiggeri badekaret
Snart ned irestauranten
Hihi, så heldig han erKengubarnet har handlet i barcelonashoppen i dag...
2000 kr brukte han
Ja, guttungen ser på detDen magiske skolebussen har jeg aldri hørt om![]()
Da er vi toBle så slækk![]()
jo men dette var som å spise reint sukker.. var overveldende...Deilig med kake![]()
Foreldremøte er koselig og ikke syktShit ! Vi skal på foreldre møte i morra. Det er jo helt sykt![]()
Vil ikke avsløre meg her i tilfelle noen kjenner det igjenUff da, hva het hun?![]()
Den magiske skolebussen har jeg aldri hørt om![]()
Hehe ikke bare bareDa er vi to![]()
hehehe lykForeldremøte er koselig og ikke sykt![]()
veldig kjektDet har vi på hver av barna vårtes også![]()
Håper virkelig det, for jeg har helt vondt i magen nå. Så dårlig samvittighetVel. Jeg ville personlig bare ledd av deg om det var omhandlet meg og mine. Så.. Du får håpe de tar såpass lett på det![]()
Han er 8 år og burde skjønne detBra! Er han så gammel at han forstår sånt er galt? At man ikke blir med
Ja men at vi skal på et, det er rartForeldremøte er koselig og ikke sykt![]()
Det var mine 3 små ogsåDeiligsnuppa her var sliten i dag
Er det på Barne-TV?Ja, guttungen ser på det![]()
Hihi, du må jo stoppe i tidejo men dette var som å spise reint sukker.. var overveldende...