Og hvorfor er jeg ikke overrasket over detNei jeg vet ikke egentlig. Bare sånn at jeg ikke orker no
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og hvorfor er jeg ikke overrasket over detNei jeg vet ikke egentlig. Bare sånn at jeg ikke orker no
Håper det går bra, sa det heldigvis ikke rett til de nybakte foreldrene. Men er redd de får høre det uansett.Går sikkert bra..? Tok de seg nær av det?
Her tilbringes kvelden i sofan forran tvnGod kveldpå vei hjem fra besøk. Hva gjør dere ?
Orker så vidt å skravleOg hvorfor er jeg ikke overrasket over det![]()
Åh. Dem har jeg ikke orka prøvd på. Hører så mange sliter med denKjappstrikka drakt. Fikk ikke til første økningen. Men tror jeg skjønner det nå.
Deilig med kakeSåhh... hjemme fra bursdag... jeg er stappa... og kvalm.. den ene kaka var så siiiiinnsykt søt...
Absolutt jaPerfekt plan på en søndag![]()
Nettopp funnet sofa etter å ha lagt sistemannGod kveldpå vei hjem fra besøk. Hva gjør dere ?
Bra! Er han så gammel at han forstår sånt er galt? At man ikke blir medSkikkelig guffent!
Har hatt en prat med eldstemann her...
Det har vi. Nydelig liten karKost dere ?
Fryktelig irriterendeHva i h*** gjør man med personer på FB som er tynne som en strek, nesten syklig tynne og som stadig poster "humor"-bilder som dette.
Er j*** fornærmende på for andre som sliter med vekten.
(Kan ikke slette personen av familiære grunner)
![]()
Samme herHer tilbringes kvelden i sofan forran tvn![]()
HahahaHaha nå tok jeg meg selv i å høre ut som mitt barn "sove som er så kjedelig"![]()
DeiligNettopp funnet sofa etter å ha lagt sistemann![]()
Uff da, hva het hun?Noen ganger må jeg tenke meg om før jeg snakker. Trodde nettopp dattra til en bekjent var ei katt. Hørte kun navnet og "katt" var alt jeg tenkte. Nå er jeg så flau.![]()
Hva spiste du?Endelig sovnet lilleble dårlig med skravling idag ja
litt skuffet over meg selv. Men det kommer bedre dager.
Nåå skal jeg ha middag.
Uff. Sånt er flau. Men sånt kan og skjeNoen ganger må jeg tenke meg om før jeg snakker. Trodde nettopp dattra til en bekjent var ei katt. Hørte kun navnet og "katt" var alt jeg tenkte. Nå er jeg så flau.![]()
Håper det går bra, sa det heldigvis ikke rett til de nybakte foreldrene. Men er redd de får høre det uansett.dumme meg
Den magiske skolebussen har jeg aldri hørt omNoen som husker "Den magiske skolebussen"?
Vesla er helt opphengt.
pluss "det var en gang kroppen"