Hvorfor har du det nicket?

Kombinasjon av mitt og mannens fornavn, noe tull jeg gjorde for maaange år siden. Har fått høre flere ganger at folk tror jeg heter Tone på grunn av nicket :p

Hadde nettopp satt opp trampolinen i hagen... Så ett resultat av dårlig fantasi altså ;)

Thal er de første bokstavene i navnet mitt, iz er rett og slett fordi jeg ofte sier "it iz" så da slang jeg på de bokstavene ;)

Fordi det i retrospekt er det morsomste forsøket på et kompliment noen har forsøkt å gitt meg :p
Var på ungdomsskolen at gutt i parallellklassen min sa at når han så på meg tenkte han at det er sånn Huldra ser ut - den vakreste av dem alle som lokker menn til seg. Haha, den episoden er det noe som har blitt til en intern spøk mellom vennene mine og meg :p

Haha :D Den likte jeg..!

Min eldste sønn pleier å kalle meg "minimamma" fordi han syns jeg er så ung i forhold til kompisene sine foreldre.. Jeg er ikke verdens største jente heller, så da passet "minimamma" greit:)

Jeg fikk en attpåklatt i 2012 og nå håper jeg å få attpåklattnr 2 :D

Jeg ville ha noe annet enn andre steder, og det ble bare en kombinasjon av bokstaver :p 85 er fødselsåret mitt

Spillet lå rett ved siden av meg :p

Ble kalt yummy mummy da jeg ble gravid for første gang og blir fremdeles kalt det av mine engelsktalende venner.

Navnet mitt.

Back
Topp