Jeg har også vært ganske fraværende idag;-)HalloJeg har ikke vært aktiv, så tenkte å gjøre opp for meg i løpet av kvelden
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også vært ganske fraværende idag;-)HalloJeg har ikke vært aktiv, så tenkte å gjøre opp for meg i løpet av kvelden
![]()
Her er det strålendeHei på degbra her!
Hvordan er det med dere?![]()
Ååh heldig som har barn som sover. Det har ikke jegHer går det bra. Storebror sover og håper lillebror også sover snart
![]()
Ja jeg føler med deg !Det gjør jeg også, trenger all søvnen jeg kan få nå for tiden. Er inne i en trøtt og sliten periode![]()
Masete dag herGod kveld jenter.. Hvordan har dagen deres hvert?
Her prøøøøøøøøøver jeg å få barna til å sove..
Men det var ikke lett i dag kjenner jeg :S
Nei hun ligger og leser for seg selvSover de også?
Nei hun ligger og leser for seg selvHun slukner gjerne med boka over ansiktet
![]()
relativt kjedelig.. hvert stille og fredelig på hvaltorvet i dag.Masete dag herhva med Din ?
God kveldGod kveld jenter.. Hvordan har dagen deres hvert?
Her prøøøøøøøøøver jeg å få barna til å sove..
Men det var ikke lett i dag kjenner jeg :S
Hvordan er formen din for tiden da?Ja jeg føler med deg !
Ååjasprinkelseng og juniorseng
Ønsker ikke en tett til her nei![]()
Alle folka var på Metro skjønner durelativt kjedelig.. hvert stille og fredelig på hvaltorvet i dag.
Er veldig utslitt ! Ligger kun på sofaenHvordan er formen din for tiden da?![]()
hvert slitsom men lite begivenhetsrik...God kveld
Dagen min har vært litt ekstra slitsom, skylder på svangerskapet
Selv om jeg fikk sove til halv 10 i dag, så måtte jeg ta meg en lur i 12-tiden. Og er klar for senga allerede
Men, men. Bortsett fra det har dagen vært finfin
Enn din?
ja det kan jeg tenke meg... kanskje like greit..Alle folka var på Metro skjønner du![]()