Oktober 2016

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da har vi vært hos Fertilitetssenteret og skal i gang med nytt forsøk fra førstkommende mens som er ventet ca mandag 12. Sept :)

Det blir lang nedregulering så jeg regner med uttak/innsett i slutten av oktober eller begynnelsen av november.

Føler det er sååååå lenge til, men det er jo egentlig ikke det :)

Tror jeg skal inn her.. Vet ikke helt ennå. Venter på informasjon imorgen. AIH august gikk ikke, må vente 1 syklus.

Første spraydoser i morra.. Hvor blir tiden av? Godt å ha det hektisk på jobb i venteperiodene...! :) noen andre som har begynt på spray? :)

Da har vi vært hos Fertilitetssenteret og skal i gang med nytt forsøk fra førstkommende mens som er ventet ca mandag 12. Sept :)

Det blir lang nedregulering så jeg regner med uttak/innsett i slutten av oktober eller begynnelsen av november.

Føler det er sååååå lenge til, men det er jo egentlig ikke det :)

De er kjempeflinke på Fertilitetssenteret. Jeg går også der

JIPPI :D

Da blir det første IVF i oktober. Sprøytestart cirka 28.9, uttak uke 42 og IKM uke 44. Kort regime.

Hører til Porsgrunn :)

JIPPI :D

Da blir det første IVF i oktober. Sprøytestart cirka 28.9, uttak uke 42 og IKM uke 44. Kort regime.

Hører til Porsgrunn :)

Så gøy! :)
Var det du som presset på for å slippe flere AIH eller foreslo de det selv?

Vi blir rimelig synkrone vi da, har forventet innsett i uke 42 selv :happy:
Kanskje vi ses på venterommet i Porsgrunn ;)

Så gøy! :)
Var det du som presset på for å slippe flere AIH eller foreslo de det selv?

Vi blir rimelig synkrone vi da, har forventet innsett i uke 42 selv :happy:
Kanskje vi ses på venterommet i Porsgrunn ;)

Sykepleieren foreslo at hun skulle høre med legen, så sa ikke akkurat nei. Tror det var han andre (ikke Erling) som bestemte kort regime. Kjeftet litt på de da planen deres var at jeg måtte ha ny samtale hvor tidligste var 25.10, men fikk ordnet telefonsamtale 21.9 i stedenfor. Startet på medisiner rundt 28.9, så har regnet at uttak kanskje blir fredag uke 41.

Hva med deg?

Sykepleieren foreslo at hun skulle høre med legen, så sa ikke akkurat nei. Tror det var han andre (ikke Erling) som bestemte kort regime. Kjeftet litt på de da planen deres var at jeg måtte ha ny samtale hvor tidligste var 25.10, men fikk ordnet telefonsamtale 21.9 i stedenfor. Startet på medisiner rundt 28.9, så har regnet at uttak kanskje blir fredag uke 41.

Hva med deg?

Spennende!! :D
Det er på en måte greit å gå videre til IVF for å øke sjansene litt selv om det er en tøffere prosess da :rolleyes: Gleder meg til å følge deg!
Vi blir jo nesten likt med hverandre vi da, de har regnet med å sette inn fryseegg hos meg i uke 42 :) Så nå får vi se å havne i samme terminklubb syns jeg ;)

Spennende!! :D
Det er på en måte greit å gå videre til IVF for å øke sjansene litt selv om det er en tøffere prosess da :rolleyes: Gleder meg til å følge deg!
Vi blir jo nesten likt med hverandre vi da, de har regnet med å sette inn fryseegg hos meg i uke 42 :) Så nå får vi se å havne i samme terminklubb syns jeg ;)

Da satser vi på juli :D Mange eskimoer du har på lager?

Da satser vi på juli :D Mange eskimoer du har på lager?

Enig! Juli blir bra :D
Jeg har to igjen, så om jeg skal si meg superoptimistisk så er det perfekt til både vårt første og andre barn :p

Jeg hører nok til her jeg også... Hadde ferskforsøk i august som endte med 20 egg ut, som igjen førte til overstimulering og hyperstimulerte eggstokker. 5 eskimoer venter i fryseboksen i Porsgrunn. :)
Skal starte med letrozol på SD 3. Jeg er så klar!!

Snakket med fertilitetsavdelingen forrige fredag. Det er over en uke siden. Hun jeg snakket med sa at de skulle sende avgårde papirene samme dag, slik at jeg ville få dem påfølgende uke. Kom ingenting uka som var... Dette er så stressende for meg. Føler det har vært litt så som så med oppfølging fra dem i det siste. Føler meg glemt og overflødig. Man er jo i en ekstrem sårbar situasjon når man går gjennom alt dette. Det føles som om de eier en del av kroppen min og jeg må be pent om å få vite hva som skjer. Har vært dårlig med klare svar og jeg må hele tiden være den som tar kontakt. Jeg mener... det er så viktig å få ting avklart fort etter en nedtur i form av avbrutt forsøk eller negativt forsøk. Jeg synes i allefall det! Føler jeg bare maser og plager dem:( Er det noen som opplever noe av det samme?

Snakket med fertilitetsavdelingen forrige fredag. Det er over en uke siden. Hun jeg snakket med sa at de skulle sende avgårde papirene samme dag, slik at jeg ville få dem påfølgende uke. Kom ingenting uka som var... Dette er så stressende for meg. Føler det har vært litt så som så med oppfølging fra dem i det siste. Føler meg glemt og overflødig. Man er jo i en ekstrem sårbar situasjon når man går gjennom alt dette. Det føles som om de eier en del av kroppen min og jeg må be pent om å få vite hva som skjer. Har vært dårlig med klare svar og jeg må hele tiden være den som tar kontakt. Jeg mener... det er så viktig å få ting avklart fort etter en nedtur i form av avbrutt forsøk eller negativt forsøk. Jeg synes i allefall det! Føler jeg bare maser og plager dem:( Er det noen som opplever noe av det samme?

Er det Fertilitetssenteret du mener?
Jeg har bare hatt positive opplevelser der.

Idag så hadde jeg en hyggelig telefon konsultasjon med Dr.Holst på Fertilitetssenteret. Har sendt alle papirer fra tidligere forsøk på forhånd. Likevel gikk vi igjennom hele prøveprosessen. Han virket veldig koselig og han var med på en spøk han. :)
Det blir nå for første gang Kort regime. Skal bli godt slippe den forferdelige sprayen.
Så da blir det i starten av Oktober. :)

Åh den sprayen :P kroppen blir helt tung og trøtt :P godt det er så hektisk på jobb at jeg ikke rekker å kjenne på det før jeg annet enn på morgenen før jeg får reist på jobb og dumper i sofaen på ettermiddagen :D

Idag så hadde jeg en hyggelig telefon konsultasjon med Dr.Holst på Fertilitetssenteret. Har sendt alle papirer fra tidligere forsøk på forhånd. Likevel gikk vi igjennom hele prøveprosessen. Han virket veldig koselig og han var med på en spøk han. :)
Det blir nå for første gang Kort regime. Skal bli godt slippe den forferdelige sprayen.
Så da blir det i starten av Oktober. :)

Så herlig :D Var hos han i forbindelse med kontroll i midten av august og var veldig fornøyd. Skal dit nå 5.10 igjen på kontroll.

Fikk papirene fra Porsgrunn igår kveld :) 112,5 IE menopur i 7 dager hvorav 2 siste dager med orgalutran i tillegg. Kontroll dag 7, så får videre beskjed etter det igjen. Kort regime er gull kjenner jeg!

Telefonsamtale 21.9 hvor jeg får mer informasjon. Regner med uttak tidlig uke 42, eller kanskje allerede fredagen 7.10 (sprøytedag 9, så mulig litt tidlig å tenke det som et alternativ). I hvert fall er jeg forhåpentligvis ruger i løpet av uke 42/43 :D

Håper juli blir min lykkemåned ❤️

Her hører jeg også til :cat: I gang med 1. prøverørsforsøk. Har pcos. Regner med uttak uke 41. Er så spent!!

Så spennende :) I samme båt vi da. Hva slags regime skal du gjennom og hvor hører du til?

Her skal vi til Porsgrunn, og jeg skal ha kort (kun sprøyter). Jeg har PCOS, min samboer er frisk.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp