Min ogsåJeg blir ikke klok på mannen min, men i dag har han vært veldig snill![]()
![]()
Eller han er jo snill ellers men idag har det vært mye ekstra snillhet. Jeg blir sånn "hva skal du sanke inn poeng til nå"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min ogsåJeg blir ikke klok på mannen min, men i dag har han vært veldig snill![]()
![]()
Gjenstår å se om hun vil sove daHehe, greit å bare gi henne en kort dupp ja![]()
Småregn gjør ingentingDet små regna littheldigvis hadde alle regnjakke
![]()
Alt braFullt hus her, hvordan går det med dere?
Hehe, heia, heiaNå må jeg stå på, hvis jeg skal skryte av antall innlegg i kveld :-O
Vi hadde en liten prat i går. Jeg spørte om smågodt istad. Han pleier å være veldig sær på det. Kom hjem med en full poseMin også![]()
Eller han er jo snill ellers men idag har det vært mye ekstra snillhet. Jeg blir sånn "hva skal du sanke inn poeng til nå"
Det er gøyTakk - vi har det veldig greitspiller litt
![]()
Er han ikke snill hver dag?Jeg blir ikke klok på mannen min, men i dag har han vært veldig snill![]()
![]()
Jeg blir ikke klok på mannen min, men i dag har han vært veldig snill![]()
![]()
Krysser alt jeg harGjenstår å se om hun vil sove da![]()
Endelig fred og ro?Nå har de dratt !deilig
![]()
NeiEr han ikke snill hver dag?![]()
Jeg spørte om han kunne kjøpe smågodt til meg på butikken. Han pleier vanligvis å være veldig sær på det. Men nå kom han hjem med en full poseSå hyggelig! Hva har han gjort?
JaEndelig fred og ro?![]()
Oii oiiVi hadde en liten prat i går. Jeg spørte om smågodt istad. Han pleier å være veldig sær på det. Kom hjem med en full pose![]()
Hvem har du besøk av? Nå skal det spises pizza herFullt hus her, hvordan går det med dere?
Så braOii oiidu verden. Nei så heldig var ikke jeg da. Eller jeg fikk sjokolade, men han har tatt all klesvasken idag
det skjer aldri.
HalloJeg har ikke vært aktiv, så tenkte å gjøre opp for meg i løpet av kvelden
![]()
Så flottNeimen i Dag har han vært veldig snill
![]()