Ferie i desember

Sommerbarn16

Forumet er livet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sitter og ser på ferie i desember, og ser litt på Kapp Verde. Men det er over 9 timers reisetid med fly.
Hvordan går det med et barn på 6mnd?
Noen som har erfaring?

Har dere en anbefalt reiseplass i desember? En plass der det er godt og varmt, og ikke så alt for dyrt og reise.
Vil ikke til Kanariøyene, da jeg synes d er litt for kaldt.
 
Dubai da? Tur er ikke så dyrt men tror det er dyrt å leve der kanskje?
Men ikke alt for lang reisetid da;)
 
Dubai da? Tur er ikke så dyrt men tror det er dyrt å leve der kanskje?
Men ikke alt for lang reisetid da;)

Dubai er ikke en sjarmerende og koselig by. Det er en kreert by, og strengt muslim. Tenker det finnes andre mer sjarmerende reisemål, men kommer ikke på noe i farta ;)
 
Dubai er ikke en sjarmerende og koselig by. Det er en kreert by, og strengt muslim. Tenker det finnes andre mer sjarmerende reisemål, men kommer ikke på noe i farta ;)

Vet om mange som har vert der og vert veldig fornøyde. Reiser en til typisk turistplass går det vel fint:)? Aldri hørt noe om at det er streng muslimt. og jeg synst personlig det ser veldig fint ut der:) så ikke at hun spurte etter en sjarmerende og koselig by, for det kan ikke jeg uttale meg om:)
 
Vet om mange som har vert der og vert veldig fornøyde. Reiser en til typisk turistplass går det vel fint:)? Aldri hørt noe om at det er streng muslimt. og jeg synst personlig det ser veldig fint ut der:) så ikke at hun spurte etter en sjarmerende og koselig by, for det kan ikke jeg uttale meg om:)

Oki doki, hver sin smak og lyst :)

Hun snakker om Kapp Verde, for meg er det et sjarmerende og koselig reisemål.
 
Dubai da? Tur er ikke så dyrt men tror det er dyrt å leve der kanskje?
Men ikke alt for lang reisetid da;)

Har sett litt på Dubai, men vet at det er et veldig dyrt land. Men det er jo litt varmere og kortere reise til Dubai en til Kapp verde.
 
Første reise med eldstejenta var når hun var 5,5mnd, 12 timers reise med bytte av fly.

Bæresjal var redning, og det var enkelt med mat med tanke på amming.
 
Back
Topp