Æsj hadde håpet du mente mann og barn jegMakan, du får låse dem inn et stedskillingsbollene altså
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj hadde håpet du mente mann og barn jegMakan, du får låse dem inn et stedskillingsbollene altså
![]()
Måtte lade istad... :/Jeg som nesten ikke har batteri igjen![]()
Aaah. Spennende?Her ser vi på legalisering av cannabis eller ikke![]()
Ååh vinSå bra. Her ble det chips og pepsi max
. Fristet egentlig med vin men må drøye det til ammingen er ferdig
![]()
Ja, haha. Ikke lett å forstå. Behov for å gnage litt hardt, men ikke helt forståelsen for at fingeren kan gjøre vondt.. haha! Uff. De er så vimsete innimellom disse unga..
Ble plutselig stille her?!Hvor er alle nå da?![]()
Du er god på detPrøver å være snill ihvertfall![]()
Nei, det skulle tatt seg utÆsj hadde håpet du mente mann og barn jeg![]()
Tja, jeg blir i grunn veldig provosertAaah. Spennende?
Ja, haha. Ikke lett å forstå. Behov for å gnage litt hardt, men ikke helt forståelsen for at fingeren kan gjøre vondt![]()
Det gjør jegKos deg med venninne i kveld![]()
Aaah! Tror ikke jeg kunne ha sett på det, blir provosert sjæl, så fyrer jeg meg oppTja, jeg blir i grunn veldig provosert![]()
JaFin mnd det![]()
Ja men det er jo fredag kveldJa, inne på forumet et sted men lite liv her da![]()
Haha kult daÅåh vin
Haha jeg og gubben drikker alltid vin på halloween.
"Hallo - vin" sier vi også skåler vija vi er litt rare.
Er her bittelitt tilTråden bare døde...
Ååå hørtes hyggelig utEr her bittelitt til. Funnet sengen med 2 sovende gutter godt inntil meg
![]()
Du får unne deg litt vin når du er ferdig med å ammeHaha kult da. Kunne jeg og gubben her også glatt gjort
. Jeg må bare slutte å gå gravid og amme
. Kun amming nå då
![]()
Jeg gleder meg til å drikke øl og masse annet godtDu får unne deg litt vin når du er ferdig med å amme![]()