Hva ønsker du deg

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Til jul i år?

Jeg og samboeren ønsker oss tørketrommel. Vurderer kjøpe det i gave til oss selv :p

Jeg og samboeren ønsker oss tørketrommel. Vurderer kjøpe det i gave til oss selv :p

Hehe det ønsket vi oss for et par år siden. Vi fikk penger av alle å kjøpte på salg etter jul :p

Hehe det ønsket vi oss for et par år siden. Vi fikk penger av alle å kjøpte på salg etter jul :p

Herlig. Det er så nødvendig her.. klærne bruker 5 dager på å tørke... :(

Fjellsko, turtøy, vinterjakke, gavekort på tatovering, pynt i gult eller svart, treningssko, mer treningstøy. Sikkert mer også. Men det jeg kom på nå :)

Herlig. Det er så nødvendig her.. klærne bruker 5 dager på å tørke... :(

5 dager?
Det var lenge! Mine er tørre over natten (de jeg ikke har i tørketrommelen)

5 dager?
Det var lenge! Mine er tørre over natten (de jeg ikke har i tørketrommelen)

Ja.. Det blir aldri tørt.. Det er i mer ekstreme tilfellerm 3 dager er kanskje mer normalen.. Men trenger altså trommel!

Penger til nytt toalett, nyfødtsete til tripptrappstolen, ansiktspeeling som er litt fresh (tror det er clinique jeg tenker på, har testet hos en venninne). Ellers er det bestandig masse vi trenger og ønsker oss, men er de tre tingene som står høyt og som jeg kommer på i farta.

Ønsker oss slow cooker og nye kokepanner. :)
Sikkert mye annet, men kommer ikke på noe nå.

Ja.. Det blir aldri tørt.. Det er i mer ekstreme tilfellerm 3 dager er kanskje mer normalen.. Men trenger altså trommel!

Å kjøre alt av klær i trommelen vil fort doble strømregningen :p
Jeg tenkte ikke over det og hev alt i trommelen da den var ny. Ble strømregning på over 5000kr på to voksne på to månder.
Kun håndklær og sengetøy som går i trommelen nå. Resten henges til tørk.

Å kjøre alt av klær i trommelen vil fort doble strømregningen :p
Jeg tenkte ikke over det og hev alt i trommelen da den var ny. Ble strømregning på over 5000kr på to voksne på to månder.
Kun håndklær og sengetøy som går i trommelen nå. Resten henges til tørk.

Isj. Men får så være på vinteren.. Sure klær er ikke noe særlig det heller... :/

Vanskelig. Egentlig ønsker jeg meg 0 gaver og 0 gaver å gi bort.
Men siden jeg skal si noe til folk kommer jeg til å si
Ullsokker
Gavekort
Hjemmestrikka sokker
En bok jeg ønsker meg
Konfekt
Diverse julsejokolader
Hjemmebakte småkaker i store kvanta (svigermor :P )

Back
Topp