Problemer med skjult forum?

Tiger2017

Elsker forumet
Januar 2017
Flere som har problemer med skjult forum? Jeg var innpå tidligere i dag men for bare noen minutter så går jeg opp at jeg ikke har tilgang.. :p

Ikke opplevd

Er krav om aktivitet på skjult forum, så de som ikke har oppfylt kravene har ikke tilgang mer. 10 innlegg eller mer i måneden. Gikk igjennom listen her hin dagen.

Er krav om aktivitet på skjult forum, så de som ikke har oppfylt kravene har ikke tilgang mer. 10 innlegg eller mer i måneden. Gikk igjennom listen her hin dagen.

Ser ut som det har skjedd noe her også med tilgangen... Vil det si jeg også er utesteng for inaktivitet? Hva gjør man for å få tilgang igjen? Hadde vært fint å få en liten heads up før man ble utestengt!

Ser ut som det har skjedd noe her også med tilgangen... Vil det si jeg også er utesteng for inaktivitet? Hva gjør man for å få tilgang igjen? Hadde vært fint å få en liten heads up før man ble utestengt!
Det er under snakk nå hva som blir krav for å få tilgang igjen :) Vi som er tga har ikke kapasitet til å sjekke og sende melding til alle som har vært for lite aktive. Da ville vi ikke gjort annet, så sjekker en gang i måneden. Pågrunn av ferie avvikling ble det ikke sjekket før for 2 dager siden, siden det var mange som måtte vente lenge på tilgang i juli tok eg ha sjekket alle for 6 uker i stedet for en måned, slik at alle hadde fått god tid på seg til å skrive minst 10 innlegg/svar på tråder. Kommer en oppdatering når eg har fått avklart med ho andre som er tga hva som blir krav for å få tilgang igjen :)

Back
Topp