Ja stolt nåGodt Jobba!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja stolt nåGodt Jobba!!
Ja stolt nå![]()
Klatret fra 5 til 4 i nattHjelper godt på dagsmålet og
Du ligger fint an på topp100 og ser jeg![]()
Sengetepper til ungene. De har , men de er ikke så fine![]()
Sørlandachips herWohoo. Jeg har ostepop og brus ♡ og litt annet godt. Har tatt helg for svingende![]()
Min sovnaFøler med deg.
Minsten ligger enda og leker![]()
Aaah du er så flinkHahajeg spiser ikke noe godis idag
![]()
Det er et pent tallHar 8 innlegg (7 etter dette) igjen, så har jeg skrivd 2500 innlegg totalt![]()
Flink du er!Da har jeg nådd målet mitt på å komme til 2000 innleggWhoo hoo!! 400 innlegg bare i dag
![]()
Huff snuppa sover ihvertfall ikke og vi er vel ikke framme før om to timer heller!Tar jo evigheter å legge barn idagholdt på siden 19...
Kos deg hos venninnen dinHåper alle har en fin kveld. Nå skal jeg en liten tur til ei venninne. Stikker innom å sier hei her innimellom. Men satser på at dere fikser biffen med antall innlegg i kveld![]()
Deilig å lufte seg litt i solaVesla ville visst helst sove i bæresela. Så da går jeg her og surrer. Godt det er sol i hvert fall så kan jeg gå ute
Klatret fra 5 til 4 i natt![]()
Det går unna med degMitt innlegg nr 2500
(synes ikke det er så fyktelig lenge siden jeg var på 2222? Skrev jeg ikke det den første dagen vi prøvde på 6000 innlegg denne måneden?)
Sørlandachips hermannen som handla, hadde jeg fått velge hadde det lett blitt ostepop
eller de cheez hearts
![]()
Hørtes deilig utDa er pizzadeig til heving
Ja den er detDen grønne var jo så fiiiiin
De er fine, vi fikk avslag på den i grønn ellers hadde jeg nok da valgt grå men veldig fornøyd med den grønne nå![]()
Så braDa er jeg klar for skravling for kvelden! Sånn noen lunde. Vil titte litt på serien og.![]()