Fikk ikke ny. Den er begynt å hjelpe. Men treg. Crp på vei nedDa er det nok bare greit å sove litt ja.. tok lang tid før den virket den AB'en. Fikk du ny?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ikke ny. Den er begynt å hjelpe. Men treg. Crp på vei nedDa er det nok bare greit å sove litt ja.. tok lang tid før den virket den AB'en. Fikk du ny?
Wow imponerende på en dagDa har jeg nådd målet mitt på å komme til 2000 innleggWhoo hoo!! 400 innlegg bare i dag
![]()
Da ville jeg ha klagetVarmeteppet mitt funker ikke lenger... seriøst. Den virket i ca 1 uke, også sluttet det å fungere![]()
Var nært å dra med smågodt idag daAaah du er så flink![]()
Så bra
Endelig fått i seng sistemann her![]()
Kos deg masse i kveldDa er pizza i ovnenungen er lagt, og forhåpentligvis sovna
lillesøster på besøk. Blir en koselig kveld dette
![]()
Ja det er det altsåHihi, så herlig![]()
Ble visst en film åKos deg masse i kveld![]()
Hvor er dere på vei?8Huff snuppa sover ihvertfall ikke og vi er vel ikke framme før om to timer heller!![]()
Fikk ikke ny. Den er begynt å hjelpe. Men treg. Crp på vei ned6
Så kjedelig daBle en dårlig natt![]()
Ser den. Men gosj. Jeg er forelsket i vogna di jegJa den er det![]()
Og glad for at valget ble den, men ønsket først en helt nøytral vogn![]()
Ikke misunnelig hvis du lurte på detMat spist
Nå sitter vi ved gaten
Jeg føler jeg har vært her inne i hele dagWow imponerende på en dag![]()
Kan jeg spørre hva det gjelder?Joda
Nå venter jeg bare på videre kontakt. Dette var visst en ganske spesiell case, så de visste ikke helt hvordan de skulle fortsette.
Hoho men du holdt deg. Creds. J fikk litt tynn saft i koppen idag hos bestefar, hun var helt i 100Var nært å dra med smågodt idag da7
Bra dere tok den da, må være litt tidligere ute med å finne vogn!Jeg tok den grå dels fordi den var fin, dels fordi den sto i butikken, og jeg var der tre uker før termin, det viste seg da vi tok den med hjem å ikke være tre uker til fødsel da men mer sånn tre dager....