Skravletråd September

Masse flotte stoffer med stjernee her :)

71dcbd5978d88757dfac15bc99601ef0
18acea64207bdf6af50864a638baa0f6
7ee0f3fa88d27339b3ae091bca20aee1
Ja men jeg klarer ikke lage uansett hva stoffer jeg har:P

Åååh deeeeer sovnet frøkna :) fortsatt litt igjen av kvelden å jeg har en pose med chips i skapet wohoo.

Wohoo. Jeg har ostepop og brus ♡ og litt annet godt. Har tatt helg for svingende :p

Godt det er flere :p begynner å gi oppgitt. Ser for meg at hele kvelden går til dette, å når hun endelig sovner (når enn det blir) så er jeg vel ferdig :p

Føler med deg.
Minsten ligger enda og leker :p

Ja, en til nå er ikke ønskelig :P eller skulle det vært sånn så selvsagt, men det er ikke planlagt fra vår side for å si det mildt:P:P

Ja:D
Hehe. :p jeg hadde fått panikk jeg :p passer så utrolig dårlig med en til nå :p

Da har jeg nådd målet mitt på å komme til 2000 innlegg :D Whoo hoo!! 400 innlegg bare i dag :p

Hehe ja. Tanken slo meg og ble litt skremt;) men har jo spiral så Sjansen er jo liten. Har ikke hatt en eneste blødning på spiral før nå og veldig oppblåst. Og slik var det med frøkna. Men jeg krysser fingrene for at det er spiralen som forårsaker det og hormoner. Og at jeg har spist noe jeg ikke har tålt pga oppblåsthet;)
Vanlig at man fra tid til annen får noe blødning på spiral også, hvor hyppig er jo forskjellig fra person til person da ;)

Ja. Og har infeksjon i kroppen. Jobba hele uka og. Kjenner jeg ikke er frisk enda.

Jobb igjen i morgen tidlig

Da er det nok bare greit å sove litt ja.. tok lang tid før den virket den AB'en. Fikk du ny?

Back
Topp