Første møte hos legen

Var veeeeldoig gravid der også! Hurra❤️ hadde litt leukocytter i urin? Hva betyr det?? Var legesekretæren som tok u prøven.Vis vedlegget 195928
Og ny termin! På 17 mai!!
Leukocytter er hvite blodlegemer. Kan være forhøyet f.eks ved infeksjon, men hvis du ikke har noen andre symptomer på UVI er det ikke noe å bry seg om. :)

Leukocytter er hvite blodlegemer. Kan være forhøyet f.eks ved infeksjon, men hvis du ikke har noen andre symptomer på UVI er det ikke noe å bry seg om. :)

Takk:) fikk svar. Måtte tilbake å ta flere blodprøver,men det var ingenting å bry seg om nei :)

Tok du ul eller bare et møte med legen?
Jeg har selv beregnet termin å være den 16. mai, men syns det er fortsatt for tidlig å dra til legen.

Har de målt hcg?

Tok du ul eller bare et møte med legen?
Jeg har selv beregnet termin å være den 16. mai, men syns det er fortsatt for tidlig å dra til legen.

Har de målt hcg?

Ja, de har målt. Ikke ul i dag nei,skal om 14 dager. Har tett oppfølgning fordi jeg har lavt stoffskifte, så jeg må ta prøver for å se hvor mye jeg må øke i medisin. :)

Siste mens 10 og termin 17? Jeg har siste mens 13 og termin 23? :p Nå ble jeg forvirra:p

Tusen takk<3 Hmm joo kanskje,men det burde jeg vel merket? :)
Ikke sikkert man merker UVI når man er gravid fikk jeg høre sist gang. Jeg hadde ikket de vanlige symptomene. Jeg hadde litt vondt i magen, derfor ble jeg bekymret og fikk time hos jordmor. Men da viste urinprøven utslag på nitritt og i følge legen jeg var til etterpå for å få antibiotika var det en ganske sikkert tegn på UVI.

Ikke sikkert man merker UVI når man er gravid fikk jeg høre sist gang. Jeg hadde ikket de vanlige symptomene. Jeg hadde litt vondt i magen, derfor ble jeg bekymret og fikk time hos jordmor. Men da viste urinprøven utslag på nitritt og i følge legen jeg var til etterpå for å få antibiotika var det en ganske sikkert tegn på UVI.

Ååjjdaa fordi jeg har hatt vondt i magen i noen dager nå! Men legen sa det ikke var noe å bry seg om(leukocyttene) Skal jeg få det sjekket likevel da?

Hadde det vært UVI ville de sett det på urinprøva :)

Back
Topp