Vogn allerede?

RosaFuggel

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Jeg har bestemt meg for vogn. Helt ned til minste detalj, og det er ok for mannen.

Nå ligger det en på finn ikke så aller verst langt unna, til en ok pris, og den er fra i fjor, lite brukt. Kjenner jeg får veldig lyst til å bare hente den :)

Er jeg gal, så tidlig?
 
Eg synes ikke du er gal man må jo ha vogn før eller siden :p når vi fikk vår første kjøpte vi den vi ville ha på tilbud før det hadde klaffet :p
 
*host* jeg kjøpte før vi ble gravid fordi den vogna jeg har ønsket meg lenge dukket opp på finn i super stand å lite brukt:p
Riktignok så gikk jo jeg igjennom en sa nå men håper da uansett å få bruk for den om ikke lenge;)
Jeg sier gå for det:happy:
 
Litt gal. Men de gale har det godt. Hva om du mister? Er det ok å ha vognen da? Hvilken vogn har du bestemt deg for da?
 
Kjøp den! Mest sannsynlig går det jo veldig bra! Dersom du mot all sannsynlighet skulle miste, så blir du gravid igjen og trenger den da. :)
 
Om man skal tenke at "det kan gå galt" kan man jo egentlig ikke kjøpe seg vogn før du har med ungen hjem fra sykehuset og nesten ikke da engang! Heldigvis går det som regel fint og det må man bare satse på. Hadde hoppet i det, jeg kjøpte vogn i uke 8 sist!!! :p
 
Når vi kjøpte vogn til førstemann så gjorde vi det i september. (jeg har termin nå på akkurat samme dag som jeg hadde da) Og den enkle grunn til det, var at det er masse gode tilbud på vogner på denne tiden her. Vi sparte masse penger da og jeg ville gjort det igjen;) Gå for det! Hvor deilig er det ikke å ha vognen stående så man kan glede seg til trilleturer?:)
 
Back
Topp