Barnerom

vi skal begynne å pusse opp barnerommet nå, for nå er vi ferdige med kjøkkenet...
gleder meg til å sette opp senga (har etter eldstemann), og innrede med hyller, ting og tang.

Vi har kjøpt hus som ikke er ferdig bygget enda, men forhåpentligvis flytter inn i januar 2017 om alt går etter plan.
Barnerommet blir malt til vi skal inn, men ingen ting annet kan jeg gjøre noe med før da... Kjenner det er litt kjedelig at jeg ikke får innredet før helt på slutten.

Jeg har tittet en del på ting til barnerom på nett, så jeg har en anelse av hva jeg vil ha, men vi får se om det er passe på rommet når vi kommer inn i hus :)

Har du bilde av tapeten på klesskapene :)? Var jo en veldig lur ide!
Liker ideen godt selv, så håper det blir som vi var sett for oss. Har ikke bestemt tapeten enda, men tenker å ha noe med hint av friske farger, med tanke på at rommet er grått. Kommer nok et skryteinnlegg når det er ferdig :)

vi skal begynne å pusse opp barnerommet nå, for nå er vi ferdige med kjøkkenet...
gleder meg til å sette opp senga (har etter eldstemann), og innrede med hyller, ting og tang.
Det er jo så stas å ordne barnerom❤️ Her var gleden stor, da vi ikke fikk den gleden sist. Så denne gangen skal jeg gjøre alt når det passer meg :D

20160909_125217.jpg

Siden vi ikke skal vite kjønn,så velger vi er grønt tema på rommet :-) skal ha en lys grønn malmkommode også. Stellebordet skal vi ha på badet nede.

Nei, det blir nok ikke klart før etter fødsel da vi driver å bygger på:) gidder ikke å bruke energi på å gi h*n et midlertidig rom:p

Storebror bruker rommet no.. Holder på å male storebror sitt nye rom og vil få han på plass der før han blir storebror. Har funnet seng og slikt til den lille. Det blir handlet etter at vi har vært på ferie.. De første mnd skal nok mini uansett sove inne med oss.

Selv om lille ikke skal bruke rommet før til sommeren ca har vi begynt å rydde. Sist ventet vi med det meste til etter hun var kommet, og det ble veldig stress. Så nå tar vi litt av gangen, og bruker energi når vi har det :) Skal ikke male eller sånne store prosjekter, men flytte på rotet :rolleyes:

30057c27d740af1b533020cb356f1fec
Herregud, nå må tida gå fort altså! :p

be0afa89ba87d952741c9ad69c609fae
dere ordensmennesker får overse detta, haha. Sånn ser det ut enda hos meg, 19+4. Vi handler når vi kommer over noe som vi liker, desverre er ikke skap og stellekommode kommet enda, så vak fotografen står plastesker fulle med klær, og andre ting vi har arvet. Blir nok lettere å få det ryddig når oppbevaringsplassen er på plass, og ikke minst når vogn, bilsete ol. taes i bruk :)

Nei, baby skal sove med oss de første årene. Rommet som skal bli hans venter vi med å pusse opp, da det jo ikke brukes til babyting. Setter mer barnepreg på det senere.
Nå er det legorom for storebror.
Må rydde i stand plass til klær da! Tenkte å begynne snart. Koselig å gjøre litt over tid.

Back
Topp