Tips tvillingvogn?

Theresebaby

Blir kjent med forumet
Noen som har tips til tvillingvogn ?
Eneste tenker er vil ha dem vendt mot meg også i sportsdel.

Gratulerer så mye med tvillingene! vet du om du venter eneggede eller toeggede?

Vi har også bugaboo donkey, usikker på hva de andre vognene som TFK og Emmaljunga koster. Vår kostet 15.000,- men man får 10%rabatt på Barnas hus. Det er sååå verdt det!(den dyre prisen. Evnt kan man kjøpe brukt på Finn, men ser at de er veldig populære, så blir ikke noe problem å selge vår om noen år). Man får med vogndelene, en kurv og sportsdelene, så mange brukt den en god stund. Føler at vogna er veldig praktisk!
Vi testa emmaljunga sin, men den virket tyngre og bredere syns vi.

Vi ELSKER vår bugaboo donkey.
Guttene våres er 5 måneder, og bruker vogndelene. Når de byttes til sportsdel så kan man ha de vendt mot deg og/eller ut. Det finnes også bilstoladapter, noe som er genialt, for da kan man bare sette på adapteren og klikke på bilstolene rett på vogna. Veldig greit når man ikke trenger å ta de ut av bilstolene for deretter i vogna om de sover etter bilturen feks.
Vogna kan også slås sammen sånn at man kan trille med en og ha en kurv ved siden av. Noe som er supert, for mannen har passet på en, mens jeg tok med en på senteret en tur.

Veldig lett å manøvre, man kan velge å slå fast hjulene så den går rett ved ulendt terreng, og "løst" der det er trangere, som på senteret.

Eneste negative er at det ikke er håndbrems, men det er brems på hjulene. Det er nok sikkert fordi det ikke hadde helt fungert å slå den sammen om det ville være en ledning til håndbremsen.

Man kan også velge farge på kalesjen, ikke det at det var noe must for oss, men gøy å kunne velge farge.

https://m.youtube.com/watch?v=_hq7W-KHYW8 Her er en bra demonstrasjonsvideo☺️

Glemte forresten å skrive at en av de største grunnene til at vi valgte bugaboo donkey er at man kan justere høyde på den, veldig greit når det er litt høydeforskjell på mannen min og meg ☺️

Gratulerer så mye med tvillingene! vet du om du venter eneggede eller toeggede?

Vi har også bugaboo donkey, usikker på hva de andre vognene som TFK og Emmaljunga koster. Vår kostet 15.000,- men man får 10%rabatt på Barnas hus. Det er sååå verdt det!(den dyre prisen. Evnt kan man kjøpe brukt på Finn, men ser at de er veldig populære, så blir ikke noe problem å selge vår om noen år). Man får med vogndelene, en kurv og sportsdelene, så mange brukt den en god stund. Føler at vogna er veldig praktisk!
Vi testa emmaljunga sin, men den virket tyngre og bredere syns vi.

Vi ELSKER vår bugaboo donkey.
Guttene våres er 5 måneder, og bruker vogndelene. Når de byttes til sportsdel så kan man ha de vendt mot deg og/eller ut. Det finnes også bilstoladapter, noe som er genialt, for da kan man bare sette på adapteren og klikke på bilstolene rett på vogna. Veldig greit når man ikke trenger å ta de ut av bilstolene for deretter i vogna om de sover etter bilturen feks.
Vogna kan også slås sammen sånn at man kan trille med en og ha en kurv ved siden av. Noe som er supert, for mannen har passet på en, mens jeg tok med en på senteret en tur.

Veldig lett å manøvre, man kan velge å slå fast hjulene så den går rett ved ulendt terreng, og "løst" der det er trangere, som på senteret.

Eneste negative er at det ikke er håndbrems, men det er brems på hjulene. Det er nok sikkert fordi det ikke hadde helt fungert å slå den sammen om det ville være en ledning til håndbremsen.

Man kan også velge farge på kalesjen, ikke det at det var noe must for oss, men gøy å kunne velge farge.

https://m.youtube.com/watch?v=_hq7W-KHYW8 Her er en bra demonstrasjonsvideo☺️
Vi venter tvillinger i januar og denne vogna må vi ha. Jeg har godsnakket med mannen leenge og forteller hvor kjekk den er. Så det blir nok denne ja. Så godt å høre at du er så fornøyd. Jeg vil kjøpe ny, siden jeg vet at vi får solgt den for en god pris om noen år.

Så tvilling rabatten på 10 % avslag kan brukes på Barnad Hus? ;) De ville ikke selge denne med noe rabatt, selv med tvillinger, på Babyshop..

Vi venter tvillinger i januar og denne vogna må vi ha. Jeg har godsnakket med mannen leenge og forteller hvor kjekk den er. Så det blir nok denne ja. Så godt å høre at du er så fornøyd. Jeg vil kjøpe ny, siden jeg vet at vi får solgt den for en god pris om noen år.

Så tvilling rabatten på 10 % avslag kan brukes på Barnad Hus? ;) De ville ikke selge denne med noe rabatt, selv med tvillinger, på Babyshop..
På Barnas Hus er det 10% rabatt ja! Vi er også utrolig fornøyde med vogna, både som singelvogn og tvillingvogn!

Man får 10% rabatt på barnas hus på alt man kjøper via tvillingforeldreforeningen. Men siden det var /er snakk om kjøp over 15.000 så får man 10% rabatt uavhengig av om man er medlem av tvillingforeldreforeningen fikk jeg inntrykk av. Vi kjøpte med en liten taske i tillegg til å henge på foran.

Var sikker på at det skulle være rabatt på babyshop, ser nå at det gjelder ikke visse merker, som bugaboo.

https://www.tvilling.no/medlemsskap-og-fordeler/medlemsrabatter/

Jeg har veldig lyst på bugaboo donkey, håper jeg får overtalt kjæresten. Eller at vi får gjort er kupp på Finn :)

Vi var og kikket på tvillingvogn i dag. Såg på Emmaljunga dobbel viking og TFK sin. Emmaljunga har kommet med ny variant nå, og den sittedelen diskvalifiserte vogna for vår sin del. Helt super som søskenvogn, men viss babyene vokser ut av baggen før de kan sitte selv, så syns jeg lite om sittedelen. Den kan bare tippes bakover slik at den havner i vannrett i ryggen, men beina står da i vinkel både i hofteleddet og i kneleddet.

Bakdelen med TFK er at man ikke kan snu barna mot sei i sittedelen, men er usikker på hvor stort problem det er. Håndbremsen er jo også en fin ting på den vognen.

Back
Topp