På vinteren har jeg et par reimavotter som er forede. Men kanskje greit å ha ufora og så lag med ull under? Skal sjekke ut vossatassarDe blir nok litt klamme på vinteren
Vi hadde overtrekksvottee fra vossatassar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På vinteren har jeg et par reimavotter som er forede. Men kanskje greit å ha ufora og så lag med ull under? Skal sjekke ut vossatassarDe blir nok litt klamme på vinteren
Vi hadde overtrekksvottee fra vossatassar
Det er det. heldigvis forsikret til det fulle,men uansettÅ nei så utrolig kjipt
2 veldig små som sendte mamma i seng?La meg jeg, ble akutt kvalm
God nattLa meg jeg, ble akutt kvalm
Parkeringsskade på bilen.Oj hva har skjedd?
Ja begynner i jan.Blir braså bhg på henne i januar da?
Åja! Så den med en gang den kom![]()
Yes jeganbefaler hvertfall detPå vinteren har jeg et par reimavotter som er forede. Men kanskje greit å ha ufora og så lag med ull under? Skal sjekke ut vossatassar![]()
Kjedelig likevelDet er det. heldigvis forsikret til det fulle,men uansett
God natt og sov godtDa går jeg i dusjen, og så legger meg
Sove godt gjør jeg sjeldent, så det har jeg ingen forhåpninger om.God natt og sov godt
Oj.. Håper det roer seg snart på jobbEr her bare midlertidig.
Har opptil 12 timersdager på jobb, og måtte ta helgen til hjelp forrige helg.
Den lille tiden jeg har igjen når jeg ikke sover gir jeg til familien og trening
Det var bra daTror han skjønte det![]()
Åh det fikk jeg lyst påMannen skulle lage frappe, men så insisterte jeg på å lage istedentror han syns det var greit ! Nam
![]()
Ikke santPoeng derBlir ikke for smått før etter et års tid ++
Blir en liten pustepause om et par uker, så er det på'n igjen.Oj.. Håper det roer seg snart på jobb
Håper hodepinen gir seg snartJa alt bra. Bare veldig hodepine.
Hvordan er din form?
Parkeringsskade på bilen.
Vi deler visst kloakkrør med naboen. Disse går gjennom vår hage. De har fått terttere og tettere rør det siste. Og viser seg altså at det er vår terasse som vi har bygd som har gjort dette når jernstenger som holder den oppe har truffet røret. Derfor må det graves gitt. bahhh æsssj
Ja begynner i jan.
Hehe ok. Vi så epiode 12 i sensong 3 i kveld. Aner du når s.5 kommer?![]()
Er vossatasser uforede eller med utagbart ullfor?Yes jeganbefaler hvertfall det
Hestra har også med utagbart ullfor
Ja. Jeg må redde potetene og blomstene der!!Kjedelig likevel