Han tror at det bare er komme å sånn også får han seg noe. Tvert imot !Makan da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han tror at det bare er komme å sånn også får han seg noe. Tvert imot !Makan da![]()
TakkSå spennendelykke til!
Ja det må han ihvertfall godtaHan fikk meg til å love å aldri feire bursdagen hans igjen. Jeg hadde et stort jugekors på ryggenhan skal jo bli 40 og 50 og alle runde tall opp til kanskje 90/100. Og hvert 10. År må han tåle en fest
![]()
Skjønner jeg godtÅ jeg ble ikke glad
Veldig gode å så har de en kjekk 3 i 1 dress som da kan brukes hele året om man tar ut ullforetHmm.. nei, har faktisk ikke det. Såå gode klær? Selger de det på vanlige butikker som name it og sånt eller sportsbutikker?
Veldig spennende på boligjaktTakkser på flere leiligheter nå. Mye fint på Jessheim også
![]()
Erfaring fra jobb + to venninner som har twstetÅåh... har du prøvd den pakken til kb eller erfaring fra bhg der du jobba?
Huff stakkars, håper han føler seg bedre nå!Her i Sverige fortsetter ting å ikke gå som planlagt
Punktering på fjellet i går og feber på lillegutt idag. Han koket virkelig i natt og i morges våknet jeg av at han hostet til han kastet opp (har vært litt forkjølet en stund, men det har liksom ikke slått ut ordentlig). Når jeg sjekket feberen sist hadde han 38,5, kort tid etterpå kastet han opp flere ganger igjen og nå har han sovet i over to timer... Stakkar liten![]()
Ikke rett måte å få en kvinne på gli altsåHan tror at det bare er komme å sånn også får han seg noe. Tvert imot !
Hehe ja.Her og!![]()
(regner med dere snakker om graviditeten?
)
Håper dere finner en måte å få det vekk på.Forbaskade onge!! Se hva han har gjort med en kulepenn på mormor og morfars ene god-stol!! Og ikke kan jeg bli "sint" på han nå heller når han ligger med feber
Vis vedlegget 195574
Åh! Enn str? Er de små/normal/stor på str?Veldig gode å så har de en kjekk 3 i 1 dress som da kan brukes hele året om man tar ut ullforet
De har nettbutikk
Jeg kjøpte vottene på ludostore å de koster 79 kr nå (299 ord)
De var store i str ,,hørt de fortsatt er det men om det stemmer vet jeg ikke.Åh! Enn str? Er de små/normal/stor på str?
veldig turn OffSkjønner jeg godt![]()
Ikke meg vertfallIkke rett måte å få en kvinne på gli altså![]()
Da er ikke den såå aktuellErfaring fra jobb + to venninner som har twstet
Er nok grei som reserve når de er store men..Da er ikke den såå aktuell
Tenker jeg bestiller de vottene og prøverDe var store i str ,,hørt de fortsatt er det men om det stemmer vet jeg ikke.
De er utrolig godeTenker jeg bestiller de vottene og prøver![]()