God turSpist kveldsmat, ungen sover. venter egentlig på å dra til en venninne. Men lurer på om det blir litt sent nå.
Hun kjører jo uansett forbi her, så synes egentlig hun kan komme hit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God turSpist kveldsmat, ungen sover. venter egentlig på å dra til en venninne. Men lurer på om det blir litt sent nå.
Blir ikke noe avGod tur
Takk håper og detHåper du snart er frisk
Hvordan går det med dem?Glemte av dette littfikk besøk av mirell og barna
![]()
Anbefaler den ikke til de minste barnaDen bhg pakka har jeg sett på. Svigermor pleier å kjøpe den i julegave til barnebarna. Til påfølgende år evt. Så den regner jeg med vi og får da hun har snakka så mye om denønsker oss ofte ytterklær i jul eller bursdagsgave.
Hun har bursdag i juli så passer bra å ønske seg høstklær til bhg året som starter da![]()
Æsj, så kjiptGaaaaah
Legen som skulle sende reisebevis til oss for 6 dager siden hae tydeligvis ikke gjort det så nå må jeg prøve å få tak i henne i morgen og mest sannsynøig kjøre til drammen for å hente
Ja. Greit det kun var i blå, men reimavotter på salg kjøper jeg uansettDet var billig ja
Må jo bli detTakk håper og det![]()
Så bra dere fikk gode tallDa har vi vært på 6ukers kontroll med lillebror. Veier 5390 gr, opp fra 4900 for 2 uker siden
. Så fornøyd med vektoppgangen
. Hs vil ha en måling til i begynnelsen av oktober bare for å være sikker på at vektøkningen er grei og vi ikke trenger mme
![]()
Jeg kjøpte trollvotter på tilbud til niesen minJa. Greit det kun var i blå, men reimavotter på salg kjøper jeg uansett![]()
Her skjer det minst muligHva skjer i kveld da jenter ? Her er det legging av barn på gang![]()
Tror ikke jeg har noe valgÆsj, så kjipt
Håper du slipper det..
Da er vi toHer skjer det minst mulig
Er såå trøtt...
God bedring snuppaIngentimg her, har sinnsykt vondt i hodw så blir en rolig kveld
Da får du be henne stoppe hos degSpist kveldsmat, ungen sover. venter egentlig på å dra til en venninne. Men lurer på om det blir litt sent nå.
Takk søte duGod bedring snuppa![]()
Oi, allerede på fredag?Tror ikke jeg har noe valg
Reoser jo på fredag og må ha den med
Den bhg pakka har jeg sett på. Svigermor pleier å kjøpe den i julegave til barnebarna. Til påfølgende år evt. Så den regner jeg med vi og får da hun har snakka så mye om denønsker oss ofte ytterklær i jul eller bursdagsgave.
Hun har bursdag i juli så passer bra å ønske seg høstklær til bhg året som starter da![]()
Håper vi begge får en god nattDa er vi to