Skravletråd September

Den bhg pakka har jeg sett på. Svigermor pleier å kjøpe den i julegave til barnebarna. Til påfølgende år evt. Så den regner jeg med vi og får da hun har snakka så mye om den :p ønsker oss ofte ytterklær i jul eller bursdagsgave.
Hun har bursdag i juli så passer bra å ønske seg høstklær til bhg året som starter da :)
Anbefaler den ikke til de minste barna ;)

Gaaaaah
Legen som skulle sende reisebevis til oss for 6 dager siden hae tydeligvis ikke gjort det så nå må jeg prøve å få tak i henne i morgen og mest sannsynøig kjøre til drammen for å hente
Æsj, så kjipt:(
Håper du slipper det..

Da har vi vært på 6ukers kontroll med lillebror:-). Veier 5390 gr, opp fra 4900 for 2 uker siden:-). Så fornøyd med vektoppgangen:-). Hs vil ha en måling til i begynnelsen av oktober bare for å være sikker på at vektøkningen er grei og vi ikke trenger mme:-)
Så bra dere fikk gode tall:D

Spist kveldsmat, ungen sover. venter egentlig på å dra til en venninne. Men lurer på om det blir litt sent nå.
Hun kjører jo uansett forbi her, så synes egentlig hun kan komme hit
Da får du be henne stoppe hos deg;)

Den bhg pakka har jeg sett på. Svigermor pleier å kjøpe den i julegave til barnebarna. Til påfølgende år evt. Så den regner jeg med vi og får da hun har snakka så mye om den :p ønsker oss ofte ytterklær i jul eller bursdagsgave.
Hun har bursdag i juli så passer bra å ønske seg høstklær til bhg året som starter da :)

Den er ganske kurant om du ikke er veldig opptatt av at det må være merkeklær. Jeg klarte ikke finne en grei utedress til den prisen engang, så jeg ble overlykkelig første gang jeg stumblet over det "tilbudet" :p

Ytterklær er alltids fint å ønske seg da. Sånt blir gjerne dyrt i lengden..

Back
Topp