Fødebaggen

Har termin i starten av oktober, så regner med det har begynt å bli kjøligere da. Har hjemmestrikket hentesett i (kløfri) ull som jeg skal pakke med, kunne sikkert hatt det rett på huden, men tror det blir kaldt - så lurer på hva jeg skal kle på under? Har med langermet body, men hva med beina? Strømpebukse virker så trangt og tett ut på en nyfødt liten kropp.. burde jeg prøve å finne ei tynn sparkebukse, sånn uten armer? *blank*

Jeg ville gått for strømpebukse og body :) har ikke noe erfaring med at strømpebukse er trangt for de, mine har brukt det masse :)
Ellers har jeg sverget masse til joggebukser :)

Har termin i starten av oktober, så regner med det har begynt å bli kjøligere da. Har hjemmestrikket hentesett i (kløfri) ull som jeg skal pakke med, kunne sikkert hatt det rett på huden, men tror det blir kaldt - så lurer på hva jeg skal kle på under? Har med langermet body, men hva med beina? Strømpebukse virker så trangt og tett ut på en nyfødt liten kropp.. burde jeg prøve å finne ei tynn sparkebukse, sånn uten armer? *blank*
Disse buksene er myke og luftige, ikke tette slik som strømpebukser :) Jeg skal ha en slik og en langermet body under hentesettet i ull :) http://www.kappahl.com/nn-NO/kappahl/kids/alla-barnplagg/693903/

Tenkte å pakke bagen i løpet av denne uken. Må bare få litt ork til å gjøre noe, er fullstendig tom for energi for tiden...

Må få somla meg inn i denne fødebagen snart jeg også! Har alt klart i hodet, så er bare å pakke det ned igjen :p toalettsaker har jeg klart i toalettmappe allerede, den er bare å rive med seg.
Venter på hentesett fra mamma. Hun har strikket og strikket, men fant ut i går at oppskriften var feil så hun har endelig funnet ut hvorfor hun måtte dra opp hele tiden. Skal ha body og strømpebukse under. Gleder meg så veldig til å ta han med hjem❤️

Har egentlig ikke tenkt noe spesielt på fødebaggen enda, er 33 uker på vei.
Har likevel skrivd 2 ting på lista over ting som skal bli med, lypsyl og nesespray :p
Men that's it.
Blir vel å tenke over litt mer om noen uker ;)

Har så vidt begynt å pakke.... Startet med klærne til småen og hentesett, lypsyl, ammeinnlegg (trengre man dette - eller får man på sykehuset?), et par store sjokoladeplater ;-)

Har så vidt begynt å pakke.... Startet med klærne til småen og hentesett, lypsyl, ammeinnlegg (trengre man dette - eller får man på sykehuset?), et par store sjokoladeplater ;-)
Spurte min søster som fødte for 8 mnd siden. Hun hadde med ammeinnlegg selv, og så ikke noen på sykehuset. Hun spurte ikke heller da :p

Har sittet å tenkt på det lenge, men ikke rotet meg til å begynne en gang. Må ut i boden for å hente en bag, så det er der det stopper :p

Har tenkt over hva jeg skal ha med, men mye av det er jo klærne jeg bruker nå, så blir litt upraktisk å pakke dem ned. Må komme meg ut og kjøpe noen ammetopper og kanskje en behagelig bukse som kan bare ligge klare i bagen..

Har sittet å tenkt på det lenge, men ikke rotet meg til å begynne en gang. Må ut i boden for å hente en bag, så det er der det stopper :p

Har tenkt over hva jeg skal ha med, men mye av det er jo klærne jeg bruker nå, så blir litt upraktisk å pakke dem ned. Må komme meg ut og kjøpe noen ammetopper og kanskje en behagelig bukse som kan bare ligge klare i bagen..
Samme her :p har tenkt på det flere ganger, men er så tiltak å hente bagen i boden. Og jeg bruker også plaggene jeg skal pakke fortsatt, så må vel handle noe nytt :p

Min nærmer seg pakket og klar. Mangler snart bare amme-bh og klær til mini. Kommer til å være mye hjemme hos mamma framover da gubben jobber mye natt og jeg har ikke så lyst til å være alene hvis det skjer noe, så like greit å ha bagen liggende klar i bilen. :-)

Min er klar, eneste som mangler er hårføner og toalettsaker, men det smetter jeg oppi før vi drar :)

Nå har jeg funnet frem en del ting og delvis pakket.
Den blir ferdig pakket neste uke og satt i bilen ;) lurer bare på når vi eventuelt skal feste bilsete hans, ikke greit å glemme det oppi alt stresset og vi bor en time unna sykehuset

Nå har jeg funnet frem en del ting og delvis pakket.
Den blir ferdig pakket neste uke og satt i bilen ;) lurer bare på når vi eventuelt skal feste bilsete hans, ikke greit å glemme det oppi alt stresset og vi bor en time unna sykehuset

Skal faren være på sykehuset under hele barseloppholdet? Hvis ikke kan han jo feste bilsetet når han er hjemom :)

Skal faren være på sykehuset under hele barseloppholdet? Hvis ikke kan han jo feste bilsetet når han er hjemom :)
Vi satser på det, og under riene skal vi få ut sete til snuppa så vil helst ikke konsentrere meg om altfor da
Kan hende vi bare fester det lett i midten også fester det skikkelig i ISOfix festene når vi skal hjem :)

Back
Topp