kroppsprodukter

Noelialita

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Marsmagi 2025
Hei!
Skulle gjerne hatt noen tips og anbefaling av produkter på kroppspleie :-)

Først og fremst trenger jeg en god krem jeg kan smøre kroppen med. Den må lindre kløe, ikke være veldig klissete og ikke lukte sterkt.

Så trenger jeg et produkt mot urenheter i ansiktet, da jeg føler meg så full av både hudormer og småkviser..

Og om dere har andre kroppspleiende produkter som er et must for dere så vil jeg veldig gjerne høre om de, til inspirasjon for hva jeg selv kan begynne med :-) ( kan være alt fra dusj/badeprodukter til kremer/ oljer, sminke og hårprodukter :D

Endret totalt rutine nylig helt tilfeldig. Etter nesten en uke med telting og dermed ikke skikkelig dusj, såpe/produkter bestemte jeg meg bare for å holde det gående og det har endret huden totalt på bare et par-tre uker. Fra blandingshud (tørr og fet) med hudormer og kviser er det nå minimalt med urenheter ute å går (bank i bordet). Dusjer selvsagt, bruker da änglmark sin dusjsåpe til kropp, men ellers vasker jeg nå ansiktet kun med vann. Behøver heller ikke ansiktskrem lengre. Er veldig overrasket over effekten! Håper det holder seg sånn, at det ikke bare er midlertidig :p

Veksler ellers mellom å bruke bodyshop sin stick og vanlig kokosolje på mage, rumpe og lår i håp om å unngå strekkmerker ;) Spent på om det funker. De funker iallfall på å lindre kløe føler jeg og masserer du oljen godt inn er den ikke nevneverdig klissete heller.

Endret totalt rutine nylig helt tilfeldig. Etter nesten en uke med telting og dermed ikke skikkelig dusj, såpe/produkter bestemte jeg meg bare for å holde det gående og det har endret huden totalt på bare et par-tre uker. Fra blandingshud (tørr og fet) med hudormer og kviser er det nå minimalt med urenheter ute å går (bank i bordet). Dusjer selvsagt, bruker da änglmark sin dusjsåpe til kropp, men ellers vasker jeg nå ansiktet kun med vann. Behøver heller ikke ansiktskrem lengre. Er veldig overrasket over effekten! Håper det holder seg sånn, at det ikke bare er midlertidig :p

Veksler ellers mellom å bruke bodyshop sin stick og vanlig kokosolje på mage, rumpe og lår i håp om å unngå strekkmerker ;) Spent på om det funker. De funker iallfall på å lindre kløe føler jeg og masserer du oljen godt inn er den ikke nevneverdig klissete heller.

Hmm, vasker du ansiktet ofte da med bare vann? :-) bruker selv ikke noen ansiktskremer, og er svært sjeldent jeg orker å sminke meg så tidlig på morgenen pga skolen.
Skal søke opp bodyshopen sin olje og se hva jeg syntes om den, elsker hvertfall kokoslukten så det er jo et stort pluss! :D

Hmm, vasker du ansiktet ofte da med bare vann? :) bruker selv ikke noen ansiktskremer, og er svært sjeldent jeg orker å sminke meg så tidlig på morgenen pga skolen.
Skal søke opp bodyshopen sin olje og se hva jeg syntes om den, elsker hvertfall kokoslukten så det er jo et stort pluss! :D
Fast på morgenen, av og til på kveld avhengig av dagen :p Her er bilde av den jeg har brukt
(Kan sikkert bruke body butter også, men synes den igjen blir for klissete i forhold til denne).

Vedlegg

• 83391m_l.jpg
    83391m_l.jpg
    50,6 KB · Visninger: 17
Fast på morgenen, av og til på kveld avhengig av dagen :p Her er bilde av den jeg har brukt
(Kan sikkert bruke body butter også, men synes den igjen blir for klissete i forhold til denne).
Da skal jeg se på den :D takk for tipset :-)

Back
Topp