Skal dere på 3D-ul?

Soskenjakten

Elsker forumet
Wæ, plutselig nærma det seg å få bestilt! Skal dere?
Vi var ikke med første, men denne gang har jeg veldig lyst! Noen som vet hvilken uke som er best?

Nei, selv om jeg hadde hatt råd og hatt et sted i nærheten hvor de gjorde slikt, så hadde jeg ikke sett poenget hvis ting ellers så fint ut på oul. :)

Mener jeg har hørt man får fine bilder rundt uke 28, babyen er ganske stor og søt, men likevel ikke så stor at det er vanskelig å ta gode bilder.

Jeg kommer ikke til å ta meg råd til det, bruker heller penger på utstyr til babyen :) Men ser ikke noe galt i at noen unner seg det :)

Hadde egentlig ikke tenkt, men så leste jeg om en som hadde fått medisinsk info om barnet som de ikke hadde sett på 2d så da vil jeg likevel. Men usikker på når. Har ul i uke 32 pga morkaken så greit å ikke kline det helt oppi da.

Var hos gyn da jeg ble 20+0 og han prøvde 3D da, men hun lå så feil at vi bare fikk fine bilder av rumpa :p haha. Fikk heldigvis timen gratis :) Fikk beskjed om at rundt uke 25 var best (tror jeg).

Jordmor klarte ikke se kjønn da vi var på OUL, så vi har bestilt 3D ca i uke 26. Håper vi får vite kjønn da:)

Går på ultralyd vær 4 uke :) fikk 3D i dag ;) og skal få det igjen om 4 uker. Så nyter bare at jeg får det som en del av behandlingen min. Hadde det ikke vært for det. Hadde jeg nok ikke dratt på noe egen 3D ultralyd.

Jeg har bestillt til uke 28, pga det er nesten fullt allerede. Men er usikker på om vi skal eller avbestille.
Vi får se når det nærmer seg:)

Vi fikk se henne i 3d på oul. Jeg synes det var kjempefint å få sett henne både i 2d og 3d. Har ikke tenkt på å bestille ny 3d, men nå frister det litt :)

Hadde egentlig ikke tenkt, men så leste jeg om en som hadde fått medisinsk info om barnet som de ikke hadde sett på 2d så da vil jeg likevel. Men usikker på når. Har ul i uke 32 pga morkaken så greit å ikke kline det helt oppi da.
Samme leste jeg, så nå frister det ihvertfall!!
Ville ha overaskelsen med første, men denne gang er jeg så nysjerrig så vet ikke om jeg klarer å holde meg. Regner med han ligner på storesøster, vil bare ha det bekreftet;p

Er anbefalt mellom uke 26 og 32, og ta utgangspunkt i uke 28 når man skal bestille :)
Jeg har bestilt i uke 29. Jeg hadde det med storebror og syns det var gøy å se at man kunne se at det var han når han kom ut.
Jeg har også en venninne der babyen hadde ett problem som ikke kom frem på oul. Pga at det ble oppdaget på 3d ble det tatt oppfølging og igangsetting tidligere.

Vi skal neste uke, da er jeg i uke 25 :) hadde ikke tenkt å ta 3D egentlig, men siden vi ikke så kjønn på OUL så gir vi det et forsøk, og da passet det seg slik at det ble 3D likevel :) hvis vi fortsatt ikke ser kjønn så får det bare bli en overraskelse :D

Er anbefalt mellom uke 26 og 32, og ta utgangspunkt i uke 28 når man skal bestille :)
Jeg har bestilt i uke 29. Jeg hadde det med storebror og syns det var gøy å se at man kunne se at det var han når han kom ut.
Jeg har også en venninne der babyen hadde ett problem som ikke kom frem på oul. Pga at det ble oppdaget på 3d ble det tatt oppfølging og igangsetting tidligere.
Hvilken uke hadde du i med første? Skal du ta med storebror? Lurer på å ta med 3-åringen men usikker på hvor mye hun forstår og kan se...

Wæ, plutselig nærma det seg å få bestilt! Skal dere?
Vi var ikke med første, men denne gang har jeg veldig lyst! Noen som vet hvilken uke som er best?
Ja, vi skal bestille 3D ultralyd snart :happy: Gjorde det sist oxo og det var ganske vellykket, selv om jeg måtte dytte og hoppe masse opp og ned for å vekke babyen som sov så godt i magen :p
Har ennå ikke bestilt, men skal ta tlf i morgen den dag :D

Det er jo SÅ mange steder å velge mellom i Oslo. Blir helt forvirret jeg. Lurer på uke 28, men leste på en av siden at man burde ta tidligere om morkaken lå foran. Tips anyone?

Vi vurderte det, men endte opp med at det ikke blir noe :) På de 3d-bildene jeg har sett syns jeg at fosterene har sett like ut :P

Vi vurderte det, men endte opp med at det ikke blir noe :) På de 3d-bildene jeg har sett syns jeg at fosterene har sett like ut :P

Mer eller mindre det vi har tenkt også :P Ser jo "bare" ut som et lite menneske laget av leire.

Men nå lar jeg meg stresse bittelitt av de som skriver over at de vet om folk som har oppdaget feil ved fosteret på 3D som de ikke så på OUL.
Noen som vet hva slags feil dette var?

Back
Topp