Noen som vet hvor mye søvn en 3 ukers baby bør ha ila en dag? Ila dagen i går var det ca 5t og i dag er det bare 3
hun vil ikke sove. Dette er mellom 0930 i morges og nå 2045. Synes det er alt for lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13t de siste 24t er kanskje litt lite for en på 3 uker da
Nei, sover kanskje i 30 min og våkner hylende. Sliter med kolikk i tillegg så hun blir jo helt utkjørt stakkarsVil hun ikke sove på tur i vognen heller? Min andre sov 12 t om natta og ingenting om dagen. Litt slitsomt på dagtid, men vi fikk god søvn om natten da![]()
Nei, sover kanskje i 30 min og våkner hylende. Sliter med kolikk i tillegg så hun blir jo helt utkjørt stakkars![]()
Nei, sover kanskje i 30 min og våkner hylende. Sliter med kolikk i tillegg så hun blir jo helt utkjørt stakkars![]()
Stakkars liten, og stakkars mammsen! Vet en venninne av meg med kollikk-tvillinger ble reddet av en sånn elektrisk vippestol som vibrerte. En god klem din vei!
Tusen takk til dere beggesender dere en god klem! Håper det blir bedre snart!
Sover hun på dagen i det hele? Jeg har måttet sove med lille i froskestilling på brystet noen netter for at hun skulle sove. Som regel etter mating i 4-5 tiden. Eneste måten hun ville sove påDa var det morgen. Etter matingen i firetiden sover ikke lille mer. Gi meg styrke!! Tredje natt på rad![]()
Nei veldig lite søvn på dagen. Kanskje en halvtime innimellom. Får lyst til å gråte. Har konstant vondt i hodet og er kvalm. Tror det skyldes kraftig underskudd på søvn. Får du sove selv når du har henne liggende på brystet? Nå ligger lille på siden. Ser ut som om øynene siger litt. Har gitt en liten flaske med mme. Kanskje det hjelper.Sover hun på dagen i det hele? Jeg har måttet sove med lille i froskestilling på brystet noen netter for at hun skulle sove. Som regel etter mating i 4-5 tiden. Eneste måten hun ville sove på![]()
Min lille gutt sover ikke mer en 4-5 timer om natten. Og det er ikke sammenhengende heller :/ *SLITEN MAMMA*
Min lille gutt sover ikke mer en 4-5 timer om natten. Og det er ikke sammenhengende heller :/ *SLITEN MAMMA*
Tusen takk til dere beggeHun har endelig sovnet nå halv elleve. Da har hun bare sovet 3,5t siden halv ti i morges
![]()

Jeg bygger opp med puter og halvsitter med henne på brystet. Jeg sovner lett sånn. Jeg har pute på begge sider av meg i tilfelle, men hun flytter ikke på seg når hun ligger der og jeg våkner lett når hun beveger på seg. Var den eneste måten begge fikk søvn to netter på rad. I natt har hun sovet i next to me sengen sin helt ok. Hun sov bare 3,5t ila dagen i går, men har heldigvis sovet en del i natt. Vi trengte det!Nei veldig lite søvn på dagen. Kanskje en halvtime innimellom. Får lyst til å gråte. Har konstant vondt i hodet og er kvalm. Tror det skyldes kraftig underskudd på søvn. Får du sove selv når du har henne liggende på brystet? Nå ligger lille på siden. Ser ut som om øynene siger litt. Har gitt en liten flaske med mme. Kanskje det hjelper.
Håper på kort tid. For er veldig vanskelig å kose seg og være lykkelig uten søvn. Finnes jo ikke noe annet man vil enn å være lykkelig etter å ha få mirakelet sitt etter alle disse månedene <3lurer på hvor lenge det skal være sånn.