Positiv så negativ?

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Skjønner ingenting positiv billig strimmel lørdag, kjempe sterk strek søndag, litt svakere mandag, like svak idag men ser en strek. Kjøpte digital idag og den var negativ.
4 positive tester men digital negstiv

Er 13 dpo. Men har ingen blødninger..? Går den så fort negstiv igjen?

Har ikkje peiling... Håper noen andre har bedre svar en meg. Kan du ringe legen og be om blodprøve?

Her er min teste historie:
Svak positiv cb pluss
7 positive billigstrimmel
2 skyggestrek (?) cb pluss
NEGATIV hos legen
2 svak positiv cb pluss.

Testing er visst ikke bare å tisse ;)

Jeg fikk også positive billigtester, så tok jeg en CB digital som viste "ikke gravid". Grunnen der var at jeg tok den ikke på morgenurin da jeg var 11dpo! Når på dagen tok du den digitale? Det har vist mye å si hører jeg :-)

Billigstrimlene er mer sensitive enn de digitale testene så kan være derfor den ikke ble positiv. Er det kjemisk/tidlig sa vil mensen komme som vanlig eller et par dager forsinket. Håper det bare er billigtestene som tuller litt!

Har du bilde av testene? :)

Jeg fikk også positive billigtester, så tok jeg en CB digital som viste "ikke gravid". Grunnen der var at jeg tok den ikke på morgenurin da jeg var 11dpo! Når på dagen tok du den digitale? Det har vist mye å si hører jeg :)
Tok den ca kl 15 og var ikke mye urin egentlig. Så kanskje det er derfor.

Så veldig positiv ut da. Dra til legen å ta en test, eller ta en ny digital i morgen :-)

Har bre bilde av den i dag tidlig..
Min var ca slik når jeg fikk positiv digital. Der er tydelig strek hvertfall :) Håper du snart får positiv digital :)

Vent noen dager og prøv igjen. Det er fortsatt tidlig :) det kan være kjemisk som noen sier over her, men sannsynligvis bare testene som har ulik sensitivitet. :)

Skikkelig mensen smerter idag, kom utflod med bitte litt blod i også stoppet alt opp. Ikke mer smerter eller blod. Mensen skal komme i morgen så få se hva som skjer.

Back
Topp