Noen som har prøvd Angelsound?

Grrethe81

Andre møte med forumet
Heisann
Jeg har akkurat kjøpt meg en Angelsound og lurer da litt på hvordan dette fungerer.
Vet at man finner lett sin egen puls, dette dobbeltsjekker jeg ved at jeg holder noen fingre på pulsen min
samtidig som at jeg leter etter babyens hjerteslag.
Først så lyser det oransje og piper og viser lavt tall, altså min puls.
Men så plutselig lyser den blått og blir helt stille og viser da alt fra 120 og opp i 166. For så å gå litt opp og ned..135,136,140,138 osv.... men som sagt null lyd.....
En sjelden gang så piper den fort og viser rundt 237 og lyser oransje....
Noen som vet hva alt dette betyr???
Googler, men finner ingen svar :/

Heisann
Jeg har akkurat kjøpt meg en Angelsound og lurer da litt på hvordan dette fungerer.
Vet at man finner lett sin egen puls, dette dobbeltsjekker jeg ved at jeg holder noen fingre på pulsen min
samtidig som at jeg leter etter babyens hjerteslag.
Først så lyser det oransje og piper og viser lavt tall, altså min puls.
Men så plutselig lyser den blått og blir helt stille og viser da alt fra 120 og opp i 166. For så å gå litt opp og ned..135,136,140,138 osv.... men som sagt null lyd.....
En sjelden gang så piper den fort og viser rundt 237 og lyser oransje....
Noen som vet hva alt dette betyr???
Googler, men finner ingen svar :/
Tenker at 135-140 sikkert var hjerteslag men noe i veien med lydoverføring. Veldig rart med verdien på 237.. Se om det er noen du har gjort feil ut fra bruksanvisningen? :)

Ja headsettet sitter ordentlig i ;) hører godt min egen puls ;)
Fulgte ikke med bruksanvisning, så derfor aner jeg ikke hva som betyr hva o_O
Googler som sagt en del, men finner ingenting dessverre :(

Ja headsettet sitter ordentlig i ;) hører godt min egen puls ;)
Fulgte ikke med bruksanvisning, så derfor aner jeg ikke hva som betyr hva o_O
Googler som sagt en del, men finner ingenting dessverre :(
Hvilken type angelsound har du kjøpt? Jeg har denne ImageUploadedByBV Forum1473180715.372416.jpg
Den piper også å viser ca 70 når den finner min puls.. Så tar jeg den lenger ned på magen så blir den blå å viser 145 ca :) men babyen kan jo "stikkeav" så må du lete igjen :) men rart at d ikje var noe lyd

Ja er akkurat sånn jeg opplever det :) Samme som jeg har dette ;-)
Men at lyden forsvinner er rart... ser at noen har skrevet at måleren kan ta feil og at den kan måle pulsen min på to plasser samtidig? Høres ikke så veldig usannsynlig ut, men er rart likevel.... men kan kanskje forklare hvorfor ingen lyd...

Ja er akkurat sånn jeg opplever det :) Samme som jeg har dette ;-)
Men at lyden forsvinner er rart... ser at noen har skrevet at måleren kan ta feil og at den kan måle pulsen min på to plasser samtidig? Høres ikke så veldig usannsynlig ut, men er rart likevel.... men kan kanskje forklare hvorfor ingen lyd...
Men du hører vel den høye rasle lyden når du leter? Lyd skal d være når den viser 140.. Jeg har funnet min puls samtidig som babys men hører veldig tydeli "dobbelslah". Flytter den bsre litt så hører jeg bsre baby :)

Back
Topp