Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ta glukosebelastning i morgen og da skal man være fastende, men jeg har blitt så forferdelig forkjølet! Gjelder fasten halspastiller og?Føler jeg ikke overlever uten
![]()
Placebo effekt![]()
Er nok det, det er jo bevist at det ikke funker mot sår hals eller hoste. Men en skikkelig sterk pastill føles jo friskt og godt, og det kan jo ha en effekt mot tørr munn/svelg, den typen problemer lilsom.![]()
Hehevet! Er helt avhenning av slikt når jeg er forkjølet. Så var ikke stygt ment eller noe. Er bare litt komisk å mye halspastiller som blir kjøpt for man tror det hjelper. Men man blir jo ikke bedre, men lindrer litt der å da
![]()
Tok det ikke som at det var stygt ment heller, jeg er mer den som fnyser litt av enkelte som tror veldig på at de blir friske av å pøse på med c-vitamin, doc og solhatt når de først har blitt syke.![]()
Heheenig der.. Da er det vel best å legge sæ strak å la det gå sin gang. Så blir man frisk når det er over
men skjønner at folk vil tro på mirakel kurer
må innrømme jeg har supa i meg ingefær te med et ørlite håp om effekt
![]()
Honning er det eneste jeg har tro på, i forhold til sår hals spesielt.![]()
Ja, vis man spiser den fersk og ikke varmebehandler den. Skal den jo ha en viss effekt![]()