Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!! Det er jo HELT FANTASTISKE nyheter!!! Du har handlet inn alt jaJeg er visst gravid på egenhånd!!! Mensen kom aldri. Er vel 4+1 i dag hvis jeg regner fra den ene gangen da vi kunne bli gravid denne måneden. Har testet positivt i 5 dager nå. Håper at spira sitter denne gangen.
Men hva skal jeg gjøre med medisinene til 12 000 kr?
Jeg er visst gravid på egenhånd!!! Mensen kom aldri. Er vel 4+1 i dag hvis jeg regner fra den ene gangen da vi kunne bli gravid denne måneden. Har testet positivt i 5 dager nå. Håper at spira sitter denne gangen.
Gratulerer sååå myeJeg er visst gravid på egenhånd!!! Mensen kom aldri. Er vel 4+1 i dag hvis jeg regner fra den ene gangen da vi kunne bli gravid denne måneden. Har testet positivt i 5 dager nå. Håper at spira sitter denne gangen.
Gratulerer så utrolig masse!! Så fantastisk! DrømmesituasjonJeg er visst gravid på egenhånd!!! Mensen kom aldri. Er vel 4+1 i dag hvis jeg regner fra den ene gangen da vi kunne bli gravid denne måneden. Har testet positivt i 5 dager nå. Håper at spira sitter denne gangen.
Jeg er visst gravid på egenhånd!!! Mensen kom aldri. Er vel 4+1 i dag hvis jeg regner fra den ene gangen da vi kunne bli gravid denne måneden. Har testet positivt i 5 dager nå. Håper at spira sitter denne gangen.
Fantastisk! Gratulerer så mye!Jeg er visst gravid på egenhånd!!! Mensen kom aldri. Er vel 4+1 i dag hvis jeg regner fra den ene gangen da vi kunne bli gravid denne måneden. Har testet positivt i 5 dager nå. Håper at spira sitter denne gangen.
Oi, så heldig, da! Husker en gang det krasjet med en ferie vi hadde bestilt. Fikk bare streng beskjed fra Ullevål "VIL dere dette (altså ivf) eller IKKE?". Med andre ord var det ikke rom for noen endringer der. Så da var det bare å avbestille ferien, gitt..Da har gubben fått tilbud om å være med på ett seminar i USA med jobben i akkurat den uka vi skulle hatt uttak, har snakket med Porsgrunn, og de så ingenting i veien for å utsette sprøytestart en ukeså nå blir uttak i uke 42
![]()
Gratulerer!! Så herlig, da!Jeg er visst gravid på egenhånd!!! Mensen kom aldri. Er vel 4+1 i dag hvis jeg regner fra den ene gangen da vi kunne bli gravid denne måneden. Har testet positivt i 5 dager nå. Håper at spira sitter denne gangen.
Første gang ble vi gravide i pp7, men mistet i uke 7. Denne gangen tok det nye pp13. Vi har funnet medisinene som virker på mannens spermie motillitet, så jeg vil tro vi satser på naturen ved søsken forsøk.Gratulerer!! Så herlig, da!
Når går medisinene ut på dato?? Kan du bruke dem til et evt. søskenforsøk senere? Men de holder seg kanskje ikke så lenge.. Og siden dere nå har blitt naturlig gravide, så trenger dere kanskje ikke assistanse for evt. søsken heller![]()
Hvilke medisiner bruker dere for spermie motillitet egentlig?Første gang ble vi gravide i pp7, men mistet i uke 7. Denne gangen tok det nye pp13. Vi har funnet medisinene som virker på mannens spermie motillitet, så jeg vil tro vi satser på naturen ved søsken forsøk.
SåpassOi, så heldig, da! Husker en gang det krasjet med en ferie vi hadde bestilt. Fikk bare streng beskjed fra Ullevål "VIL dere dette (altså ivf) eller IKKE?". Med andre ord var det ikke rom for noen endringer der. Så da var det bare å avbestille ferien, gitt..
3 mnd. på Pergotime (1 tbl. annen hver dag) fra dr. Purvis. Startet i mars og så forbedring i mai-juni, ikke underveis.Hvilke medisiner bruker dere for spermie motillitet egentlig?
Gratulerer SÅÅÅÅÅ mye med naturlig gravid!Herlighet, det er så deilig når det skjer
![]()
Ja, veldig rart. Men tror det er litt personavhengig.. De fleste på Ullevål er veldig hyggelige, altså, men har møtt et par ansatte der som er rimelig "strenge".Såpassdet er rart de kan ha så forskjellige policyer, når det er offentlig.. Vi hadde jo gått for at han måtte blitt hjemme, "men hva skader ett nei"?
![]()