Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg venter også, 6 dager over i dag. Da er vi i hvertfall to. Enig i at det er ensomt å være gravid i augustforumet nå! Håper vi er i mål snart, vi også!!!Er det bare meg igjen her som er gravid? Føles nesten sann ut! Er på dag 3 på overtid noå føles ut som en evighet igjen!
Føler meg så ensom, hahaspesielt når jeg ser alle babyrelaterte innlegg jeg også vil delta på
![]()
Jeg venter også, 6 dager over i dag. Da er vi i hvertfall to. Enig i at det er ensomt å være gravid i augustforumet nå! Håper vi er i mål snart, vi også!!!
Hei på dereDa er vi 3!
1 uke på overtid her i dag - skal på trivselskontroll (igjen) i morgen (41+3).
Det er allerede avtalt innleggelse for igangsetting onsdag (42+0) neste uke kl 8.00 i tilfelle lillesøster i magen ikke kommer ut av seg selv før det.
Mitt andre svangerskap og sist ble det også igangsetting på 42+0 hvor storebror kom til verden 42+1
Hvordan gikk det på trivselskontrollen idag?
Så greit at du har fått en dato til igangsettelse (sikkert greit å forholde seg til en dato også), men får håpe ho kommer ut før den tid![]()
Alt er bra med lille <3 Hun er frisk og fin, morkaka er fin og det er masse plass og fostervann så nå fikk vi beskjed om å dra hjem å vente på at hun kommer - og om ikke hun er her til onsdag så settes vi i gang på onsdag morgen kl 8.00Kjenner jeg gleder meg masse nå og at dagene går så mye lettere når jeg vet vi snart er ferdige med ventinga <3
Hva med dere andre? Skjer det noe?
Takk for det og gratulere så mye <3 Skal ta meg en "runde" å kikke på trådenSå bra alt er fint
Prinsessa vår kom 06.40 idag! Har laget egen tråd om det
Du får ha lykke til, å håper du/dere får en fin fødsel!
Ja, ja. Da er vi 2 igjen, da... Heia oss!Takk for det og gratulere så mye <3 Skal ta meg en "runde" å ikke på tråden![]()
Alt er bra med lille <3 Hun er frisk og fin, morkaka er fin og det er masse plass og fostervann så nå fikk vi beskjed om å dra hjem å vente på at hun kommer - og om ikke hun er her til onsdag så settes vi i gang på onsdag morgen kl 8.00Kjenner jeg gleder meg masse nå og at dagene går så mye lettere når jeg vet vi snart er ferdige med ventinga <3
Hva med dere andre? Skjer det noe?
Lykke til med igangsettingen i dag!!! Siste innspurt nåHei på dereDa er vi 3!
1 uke på overtid her i dag - skal på trivselskontroll (igjen) i morgen (41+3).
Det er allerede avtalt innleggelse for igangsetting onsdag (42+0) neste uke kl 8.00 i tilfelle lillesøster i magen ikke kommer ut av seg selv før det.
Mitt andre svangerskap og sist ble det også igangsetting på 42+0 hvor storebror kom til verden 42+1

Ja, ja. Da er vi 2 igjen, da... Heia oss!![]()
Jeg hadde rier fra kl 5 i dag, dro på sykehuset da de var ganske tett, men nå har de dabbet av. Såååå frustrerende! Skikkelig luring, han lillebror! Blir satt i gang i morgen hvis ikke det utvikler seg i dag, men har troa på denne dagen!Hvordan går det med dere jenter ?![]()

Masse lykke tilJeg hadde rier fra kl 5 i dag, dro på sykehuset da de var ganske tett, men nå har de dabbet av. Såååå frustrerende! Skikkelig luring, han lillebror! Blir satt i gang i morgen hvis ikke det utvikler seg i dag, men har troa på denne dagen!
Takk for at du spør!!!
Jeg hadde rier fra kl 5 i dag, dro på sykehuset da de var ganske tett, men nå har de dabbet av. Såååå frustrerende! Skikkelig luring, han lillebror! Blir satt i gang i morgen hvis ikke det utvikler seg i dag, men har troa på denne dagen!
Takk for at du spør!!!

Tok det seg opp igjen?Jeg hadde rier fra kl 5 i dag, dro på sykehuset da de var ganske tett, men nå har de dabbet av. Såååå frustrerende! Skikkelig luring, han lillebror! Blir satt i gang i morgen hvis ikke det utvikler seg i dag, men har troa på denne dagen!
Takk for at du spør!!!

Ja, på ettermiddagen tok de seg opp og ut kom lillebror kl 22:30. Stor og fin. Endelig!Tok det seg opp igjen?
Håper alt har kommet i gang av seg selv, og at fødsel er like om hjørnet om du ikke alt har født
Vist ikke ønsker jeg deg Lykke til med igangsetting i morgen
![]()
Ja, på ettermiddagen tok de seg opp og ut kom lillebror kl 22:30. Stor og fin. Endelig!
Ja, på ettermiddagen tok de seg opp og ut kom lillebror kl 22:30. Stor og fin. Endelig!