Hvor mange er vi igjen?

Blitz

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Er det bare meg igjen her som er gravid? Føles nesten sann ut! Er på dag 3 på overtid no :) å føles ut som en evighet igjen!
Føler meg så ensom, haha :) spesielt når jeg ser alle babyrelaterte innlegg jeg også vil delta på :)

Er det bare meg igjen her som er gravid? Føles nesten sann ut! Er på dag 3 på overtid no :) å føles ut som en evighet igjen!
Føler meg så ensom, haha :) spesielt når jeg ser alle babyrelaterte innlegg jeg også vil delta på :)
Jeg venter også, 6 dager over i dag. Da er vi i hvertfall to. Enig i at det er ensomt å være gravid i augustforumet nå! Håper vi er i mål snart, vi også!!!

Jeg venter også, 6 dager over i dag. Da er vi i hvertfall to. Enig i at det er ensomt å være gravid i augustforumet nå! Håper vi er i mål snart, vi også!!!

Så "kjekt" å se at vi er flere :) er ihvertfall ikke aleine :p
Men snart er det vår tur uansett! Ut kommer dei :)

Hadde virkelig ikke trodd jeg skulle gå over denne gang også, men så feil kan man ta :)

Heier på dere ❤️ Håper de små kommer veldig snart! Håper dere får flotte fødsler, og en magisk babytid!

Hei på dere :) Da er vi 3!

1 uke på overtid her i dag - skal på trivselskontroll (igjen) i morgen (41+3).

Det er allerede avtalt innleggelse for igangsetting onsdag (42+0) neste uke kl 8.00 i tilfelle lillesøster i magen ikke kommer ut av seg selv før det.

Mitt andre svangerskap og sist ble det også igangsetting på 42+0 hvor storebror kom til verden 42+1

Det er allerede avtalt innleggelse for igangsetting onsdag (42+0) neste uke kl 8.00 i tilfelle lillesøster i magen ikke kommer ut av seg selv før det.

Mitt andre svangerskap og sist ble det også igangsetting på 42+0 hvor storebror kom til verden 42+1

Hvordan gikk det på trivselskontrollen idag?:)
Så greit at du har fått en dato til igangsettelse (sikkert greit å forholde seg til en dato også), men får håpe ho kommer ut før den tid :)

Hvordan gikk det på trivselskontrollen idag?:)
Så greit at du har fått en dato til igangsettelse (sikkert greit å forholde seg til en dato også), men får håpe ho kommer ut før den tid :)

Alt er bra med lille <3 Hun er frisk og fin, morkaka er fin og det er masse plass og fostervann så nå fikk vi beskjed om å dra hjem å vente på at hun kommer - og om ikke hun er her til onsdag så settes vi i gang på onsdag morgen kl 8.00 :) Kjenner jeg gleder meg masse nå og at dagene går så mye lettere når jeg vet vi snart er ferdige med ventinga <3

Hva med dere andre? Skjer det noe?

Alt er bra med lille <3 Hun er frisk og fin, morkaka er fin og det er masse plass og fostervann så nå fikk vi beskjed om å dra hjem å vente på at hun kommer - og om ikke hun er her til onsdag så settes vi i gang på onsdag morgen kl 8.00 :) Kjenner jeg gleder meg masse nå og at dagene går så mye lettere når jeg vet vi snart er ferdige med ventinga <3

Så bra alt er fint :)

Prinsessa vår kom 06.40 idag! Har laget egen tråd om det :)

Du får ha lykke til, å håper du/dere får en fin fødsel :)!

Så bra alt er fint :)

Prinsessa vår kom 06.40 idag! Har laget egen tråd om det :)

Du får ha lykke til, å håper du/dere får en fin fødsel :)!
Takk for det og gratulere så mye <3 Skal ta meg en "runde" å kikke på tråden :)

Last edited:

Lykke til med igangsettelse i dag :)
Og med siste innspurt :p
Måtte du få en fantastisk fødsel ❤️ :D

Lykke til med igangsettingen i dag!!! Siste innspurt nå:happy:

Jeg hadde rier fra kl 5 i dag, dro på sykehuset da de var ganske tett, men nå har de dabbet av. Såååå frustrerende! Skikkelig luring, han lillebror! Blir satt i gang i morgen hvis ikke det utvikler seg i dag, men har troa på denne dagen! :nailbiting::happy::dead::joyful:
Takk for at du spør!!!
Masse lykke til ❤️

Jeg hadde rier fra kl 5 i dag, dro på sykehuset da de var ganske tett, men nå har de dabbet av. Såååå frustrerende! Skikkelig luring, han lillebror! Blir satt i gang i morgen hvis ikke det utvikler seg i dag, men har troa på denne dagen! :nailbiting::happy::dead::joyful:
Takk for at du spør!!!

Det var Lillebror som var luring her også (nr3 her da).
Etter og ha godt over 2 og 4 dager med nr 1. og nr 2 Ble det 15.dager over med nr TRE den så jeg IKKE komme :o
Må være noe med Lillebrødre hehe.

Med 4. Og 5 ble det 7 og 8 dager over så jeg føler med deg/dere som går over. Og vet at mann egentlig håper til det siste at alt skal skje av seg selv. Jeg kom inn med egne goe regelmessige rier når jeg skulle bli satt i gang 15 dager på overtid.
Og med nr 4 kom jeg inn dagen før jeg skulle bli satt i gang, og fødte på dato jeg skulle settes i gang kl.00.30.
Denne gang med nr 5 ble jeg satt i gang på dag 7 på overtid. Holdt med EN stikkpille i kjeden kl.19.45 Fikk gode rier i løpet av natta, og kl.07.16 dagen etter ble hun født.
Krysser fingrene, for at ALT skjer av seg selv, og at du/dere som er igjen får fantastiske fødsler :D Heier på dere ❤️❤️
:love022:love022:signs003:signs003

Takk for at du spør!!!
Tok det seg opp igjen?

Håper alt har kommet i gang av seg selv, og at fødsel er like om hjørnet om du ikke alt har født :p
Vist ikke ønsker jeg deg Lykke til med igangsetting i morgen ;)
:signs003
:talk017

Back
Topp