Sove ute i vogn

Hun var 6 dager første gang hun lå ute! I morgen er hun 3 uker og sover ute nesten daglig! :)

Jeg liker ikke å legge Hu ut i vogna når sola skinner direkte på, så venter gjerne på at den går litt bort :)

Sover ute i vogna med myggnett på i skyggen.
Men ikke uten jeg også er i nærheten, og ser vogna. Er så mange katter i nabolaget. Og jeg stoler ikke på at ingen rører vogna om de ser den med eller uten barn oppi :smiley-ashamed008

Om man har babycall så kan den settes i vogna slik at man hører lille våkne og/eller det som skjer rundt.

Vogna skal alltid stå i skygge - og jeg har alltid vært mest komfortabel med å kunne se vogna fra ett av vinduene i huset.

Bruk alltid myggnetting - den beskyttet både mot insekter og katter samt gir lunere lys inne i vogna.

Min sover så godt ute, og jeg tenker at frisk luft er gull verdt! Plaget med katter her også, så setter henne som oftest på terassen utenfor kjøkkenet om jeg ikke selv sitter i hagen. Myggnett stopper desverre ikke kattene!

Min sover så godt ute, og jeg tenker at frisk luft er gull verdt! Plaget med katter her også, så setter henne som oftest på terassen utenfor kjøkkenet om jeg ikke selv sitter i hagen. Myggnett stopper desverre ikke kattene!

Hva slags vogn/katter er det hos deg da? ;) Emmaljunga duo edge med medfølgende nett her og de har aldri prøvd seg (har ikke katt selv - bare mange naboer med katt)

Myggnett er for mykt, kattene legger seg oppå. Hatt myggnett fra emmaljunga, Simo og nå Stokke. Tror kattene her er som katter flest, jeg tar ikke sjansen på det hvertfall! Men for all del, hva andre gjør er ikke noe jeg skal legge meg opp i. Etter å ha hatt katt oppi vognen med første, tar jeg ikke sjansen på det nå med tredje.

Har begynt å legge lille ut for soving her også. Deilig å få gjort noe inne uten at han skvetter til for den minste ting. Har bare vanlig myggnetting, har to katter selv og sikkert 30 til i gata. Aldri noen som har prøvd seg her, har to andre barn som også har sovet ute. Men jeg følger med hele tiden uansett da..

Lillegutt her har sovet dupp ute i vogna siden han var 4 dager :) Sover best ute, og helst hvis det er folk rundt som snakker og jobber :) Her bygger vi på huset, så det er helt perfekt at han allerede tåler lyder når han sover :D

Ville bare tipse om at d finnes kattenetting. Ikke prøvd selv, men d finnes hvertfall;)

http://www.barnashus.no/kattenett-for-vogn.html

Ja jeg så det faktisk her om dagen.
Det er kraftigere stoff enn myggnett.
Så katter skal ikke klare, og ødelegge det med neglene, eller strekke det som ved myggnett vist nok. Klarte ikke, og se om det holder borte myggen også eller om hullene i det er for store noen som vet?

Back
Topp