Å der datt magen!

Sportymamma86

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Å vipps har magen sunket helt vanvittig mye, føler jeg kan puste igjen :p noen flere mager her som har sunket?

Ja, har sunket her og :) det er ganske befriende - bortsett fra en god del flere doturer da :P

Haha, ja samme her, å mer trykk på bekkenet kjenner jeg, aauu :/ meeen, siste innspurt nå :)

Mye mer trykk på bekkenet - men nå er det ikke lenge igjen :D

Var på føden på mandag - da sa jm at hun ligger langt langt ned, men er ikke festet

Så deilig følelse :) jeg har hatt lav mage hele tiden men er utrolig tungpustet for det :P sliter noe voldsomt med tissingen isteden ;)

Den har sunket ja! Og godt er det :-)
Eneste er at jeg nå har store problemer med å komme meg opp av sofaen! :p vanskelig p bøye seg fram pga magen, og må skreve som en idiot men da gjør det vondt i bekkenet.... Preggisproblem

Den har sunket ja! Og godt er det :-)
Eneste er at jeg nå har store problemer med å komme meg opp av sofaen! :p vanskelig p bøye seg fram pga magen, og må skreve som en idiot men da gjør det vondt i bekkenet.... Preggisproblem
Know the feeling :) det å bøye seg generelt er blitt et stort problem her, huff :p

Åhh.. Gleder meg sånn til min og synker.. Lurte litt på om den har sunket litt siden i går. Men sambo bare . "mmm.. Nei. Øhhh...Kanskje .." han så sikkert desperasjon i blikket mitt, at æ vil at den skal ha sunket litt . Haha... Mulig at det bare er drømming.. Vil så gjerne bli ferdig med denne graviditeten vel vel..

Åhh.. Gleder meg sånn til min og synker.. Lurte litt på om den har sunket litt siden i går. Men sambo bare . "mmm.. Nei. Øhhh...Kanskje .." han så sikkert desperasjon i blikket mitt, at æ vil at den skal ha sunket litt . Haha... Mulig at det bare er drømming.. Vil så gjerne bli ferdig med denne graviditeten vel vel..
Haha, unnskyld men jeg måtte flir litt når jeg leste det :P Ønskedrømmer er slitsom om de ikke blir oppfylt.
Har du tatt noen bilder i det siste som du kan sammenligne med da?
Det er jo godt mulig det stemmer, men kan være vanskelig for samboer å se noe som ser deg hver dag :)

Sign! Vært på do type 5 ganger i natt :/
Der er jeg superheldig!! :o går bare på do om jeg er våken! Dvs, jeg våkner ikke for å gå på do, men om jeg våkner av noe annet så må jeg på do. Heldigvis sover jeg som regel nettene igjennom :)

Her har magen også synket veldig, faktisk for to uker siden men hun hadde ikke festet seg. Kjenner det tar mye mer på bekkenet nå. Er i uke 35:)

Back
Topp