Å vipps har magen sunket helt vanvittig mye, føler jeg kan puste igjen
noen flere mager her som har sunket?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja samme her, å mer trykk på bekkenet kjenner jeg, aauu :/ meeen, siste innspurt nåJa, har sunket her ogdet er ganske befriende - bortsett fra en god del flere doturer da
![]()
Bilder av sunkne mager?*og hvilken uke
Haha, ja samme her, å mer trykk på bekkenet kjenner jeg, aauu :/ meeen, siste innspurt nå![]()
Know the feelingDen har sunket ja! Og godt er det
Eneste er at jeg nå har store problemer med å komme meg opp av sofaen!vanskelig p bøye seg fram pga magen, og må skreve som en idiot men da gjør det vondt i bekkenet.... Preggisproblem
Det var min og, men plutselig sank den som titanic her forledenFryktelig høy her fortsatt![]()
Sign! Vært på do type 5 ganger i natt :/Så deilig følelsejeg har hatt lav mage hele tiden men er utrolig tungpustet for det
sliter noe voldsomt med tissingen isteden
![]()
Haha, unnskyld men jeg måtte flir litt når jeg leste detÅhh.. Gleder meg sånn til min og synker.. Lurte litt på om den har sunket litt siden i går. Men sambo bare . "mmm.. Nei. Øhhh...Kanskje .." han så sikkert desperasjon i blikket mitt, at æ vil at den skal ha sunket litt . Haha... Mulig at det bare er drømming.. Vil så gjerne bli ferdig med denne graviditeten vel vel..
Der er jeg superheldig!!Sign! Vært på do type 5 ganger i natt :/
Det var min og, men plutselig sank den som titanic her forledenhaha, tørr humor opp i alt det her og
![]()