Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei! Kjenner ikke til noen akupunktører, men ville bare si at det ikke automatisk er et samsvar mellom melka du klarer å pumpe ut og melkemengden din. Det sa en ammehjelper til meg. Det beste for å øke melkemengden er å legge han til ofte, samt å ha mye kroppskontakt. Håper det ordner seg for deg.
Hei! Kjenner ikke til noen akupunktører, men ville bare si at det ikke automatisk er et samsvar mellom melka du klarer å pumpe ut og melkemengden din. Det sa en ammehjelper til meg. Det beste for å øke melkemengden er å legge han til ofte, samt å ha mye kroppskontakt. Håper det ordner seg for deg.
Legger han til så ofte han vil også er han fornøyd i 15 min også begynner han å hyle, prøver p legge han til igjen men da gir han opp fordi det ikke kommer nok fort nok, og har gjort det i flere uker, men kommer ikke noe mer, har også prøvd afipran og har ligget hele dager og ammet vet han får ut mer V meg en det pumpingen gjør men tenker at det burde kommet mer enn det
Tusen takk! Har ikke lyst til å gi helt opp heller.