Akupunktur Oslo

Iselin1405

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som vet hvor og hvem jeg skal ta kontakte for p få prøve akupunktur for å øke melka?

Og noen som har gode erfaringer med det?

Får bare ut 20-30 Ml nå også.

Noen som vet hvor og hvem jeg skal ta kontakte for p få prøve akupunktur for å øke melka?

Og noen som har gode erfaringer med det?

Får bare ut 20-30 Ml nå også.

Hei! Kjenner ikke til noen akupunktører, men ville bare si at det ikke automatisk er et samsvar mellom melka du klarer å pumpe ut og melkemengden din. Det sa en ammehjelper til meg. Det beste for å øke melkemengden er å legge han til ofte, samt å ha mye kroppskontakt. Håper det ordner seg for deg.

Hei! Kjenner ikke til noen akupunktører, men ville bare si at det ikke automatisk er et samsvar mellom melka du klarer å pumpe ut og melkemengden din. Det sa en ammehjelper til meg. Det beste for å øke melkemengden er å legge han til ofte, samt å ha mye kroppskontakt. Håper det ordner seg for deg.

Legger han til så ofte han vil også er han fornøyd i 15 min også begynner han å hyle, prøver p legge han til igjen men da gir han opp fordi det ikke kommer nok fort nok, og har gjort det i flere uker, men kommer ikke noe mer, har også prøvd afipran og har ligget hele dager og ammet :( vet han får ut mer V meg en det pumpingen gjør men tenker at det burde kommet mer enn det :(

Tusen takk! Har ikke lyst til å gi helt opp heller.

Back
Topp