Babygym og uro

Jeg tenker å vente til jenta er litt mer oppmerksom på slikt. Foreløpig føler jeg at det holder for henne å se på oss og høre oss snakke til Hu :)

Han fikk sin når han var 3 uker, elsker å ligge å pludre å kikke ☺️ har også en uro på vippestolen han liker.
Helsesøster her sa at det var bra, så sikkert forskjellige meninger rundt det som alt annet :p

Her er det kun en uro på badet over stellematten enda. Hun ser på den, men hun kikker helst i speilet. Babygym har ikke kommet i hus enda, men står på listen:)

Vi har uro over stellebordet, men den er nok ikke nær nok til at hun ser den enda. Har ligget bittelitt under babygym i dag faktisk, hun er to uker. Var interessert bare en kort stund, så drøyer nok litt før den blir mye i bruk. Helsesøster her sa at det bare var å prøve, og se an hvordan responsen var.

Vi brukte vår i noen minutter noe dager i uken fra jr var 10 dager gammel. Bare noen få minutter om gangen helt i starten. Brukte samme leken i stangen på tripptrapp stolen også. Vi vekslet også på ligge litt på rygg og litt på mage.

Greit å ikke henge på alle leker med en gang - ligg gjerne sammen med baby og se om det er en leke som fenger mer enn andre.

Husk at sterk kontrast trengs når de er så små for at de skal ha noen glede av det

Ser jeg er skikkelig dårlig på å bruke smileys i innleggene mine - glemmer meg og legger inn de i fra iPhone og de blir borte :p #barewithme ;)

Har ikke hørt noe om at man skal vente pga overstimulering! O.o Kjøpte babygym i dag jeg!:D Veldig fornøyd. Rosa og lilla med ugler!:-D Sååå jentete. Hun er ikke så interessert i alle lekene på det enda. Men var veldig fin til å ligge på magen og trene nakkemuskler på. Også var det litt interesse av speilet når hun lå på ryggen:) Er tre uker.

Hm.. da skal jeg ta fram babygymen. Har en med enkle figurer i sterke farger. Når jeg tenker meg om så kan det være helsesøster mente uroen med lys og lys. At det var for tidlig. Hukommelsen min er litt svekket for tiden... :)

Ser jeg er skikkelig dårlig på å bruke smileys i innleggene mine - glemmer meg og legger inn de i fra iPhone og de blir borte :p #barewithme ;)
Hehe. Gjør av og til det samme. Legger inn masse smileyer fra mobilen. Og når innlegget blir postet så er de borte :p

Har lagt henne i babygymmen i dag, ikke minst er det ett greit sted å samtidig legge henne på magen for å styrke nakke og rygg. Har alltid begynt tidlig med babygym, og tror neppe de har tatt skade av det☺️

Her hang jeg opp en uro over lekegrinda fra første dag, men babygymmen venter vi med litt til. Uroen er i ro da vi ikke har satt inn batterier enda :)
Babygymmen blir tatt frem når hun har glede av, og leke med den tenker jeg :)

Back
Topp