Hva gjør du NÅ?

Sommerskatt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Sånn - akkurat nå :)

Her er det legging av jr på snart 2 år, og det er en langtekkelig affære :P

Samme her, kveldsstell på 2-åringen. Dvs, far tar kveldsstell, jeg holder på å bli skikkelig syk, så jeg ligger på sofaen og synes synd på meg selv.

3 åringen sover, jeg rydder huset. Burde bade hunder [emoji14] vet ikke om jeg orker. Fyser på noe godt.

Akkurat nå sitter jeg og slapper av etter å ha lagt 2 barn, tatt helga vasken og hengt opp klær. Så da kan helga bare komme :)

Skriver handleliste :)

I dag har jeg vært hjemme fra jobb og sovet 6 timer på sofaen. Trooor jeg var litt trøtt:P

Sitter på bussen og er kvaaalm!

Sitter og psyker meg opp til å hente frøkna i bhg. Er dævvsjuk og aner ikke hvordan jeg skal underholde henne fram til leggetid! Takk gud for NRK Super i hvert fall ...

Akkurat hjemme fra jobb. Kjempesvimmel, så lagt meg nedpå litt før mamma og typen kommer. Bare gi alt for å virke "normal" i helga så de ikke fatter mistanke. Men mamma er mamma og tipper a ser det med en gang!

Vi har et vennepar på besøk i helgen som ikke vet at jeg er gravid enda siden det er så tidlig. Akkurat nå ligger jeg på sofaen og slapper av litt. Trøøøøtt. :-D Zzzz

Venter på at babyen min skal våkne for mat :P

Venninne som var på besøk har akkurat dratt hjem, så nå skal jeg legge meg :)

Akkurat våknet etter å ha fått dratt meg noen etterlengtede ekstra timer på morgenen! Pappaen stod opp med vesla for nesten 3 timer siden..

Spiser frokost :P

Back
Topp