Her har de bare vært glad for at babyen har vært frisk å alt er som de skal
men jente har vært ønska pga vi er få jenter i familien. Men alt er like velkommen
men nå blir det jo jente da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skjønner godt hva du mener! Jeg syns det er lov å ønske seg det ene kjønnet framfor det andre, så lenge det ikke dører til mega skuffelse om man får det motsatte. Og så lenge det ikke påvirker barnet når det kommerDa jeg var gravid med 7 åringen, som var en jente, var jeg helt bombesikker på at det var gutt.. Hadde skikkelig guttefølelse og flere sa det samme.. Da vi var på UL da, og fikk vite at det var en jente så ble jeg litt paff, og kjente meg pittelitt skuffet i noen sekunder før jeg klarte å omstille meg, og tok meg selv i å bli skuffet... Så ble gleden like stor etter noen minutter med omstilling på at det ble jentedenne gangen turte jeg ikke å håpe på det ene eller det andre kjønnet... Siden jeg hadde hørt om andre som også hadde hatt samme opplevelse.. Og for min del har det ikke noe å si om det er gutt eller jente så lenge barnet er friskt.. Eller, det er like velkomment om det ikke er frisk også
men er det bare meg som kjente litt på skuffelsen der og da når man var helt instillt på den ene kjønnet og fikk vite at det var det andre? Er jo helt idiotisk, og vet det, men gidder ikke lyge om det heller liksom...;-) får ei jente i dag, og er kjempe glad for et friskt barn siden jeg også har fått et dødfødt barn...
Jeg hadde det sånn nå. Jeg var 100% sikker på at det var jente, tenkte bare på jentenavn og ble trukket mot rosa ting hver gang jeg kikket på nettet. På oul fikk vi vite at det var gutt, og jeg kjente det stakk litt akkurat og jeg ble rimelig paff. Tok ikke mange sekundene før jeg kom over det, og gledet meg veldig over våres lille friske herremannDa jeg var gravid med 7 åringen, som var en jente, var jeg helt bombesikker på at det var gutt.. Hadde skikkelig guttefølelse og flere sa det samme.. Da vi var på UL da, og fikk vite at det var en jente så ble jeg litt paff, og kjente meg pittelitt skuffet i noen sekunder før jeg klarte å omstille meg, og tok meg selv i å bli skuffet... Så ble gleden like stor etter noen minutter med omstilling på at det ble jentedenne gangen turte jeg ikke å håpe på det ene eller det andre kjønnet... Siden jeg hadde hørt om andre som også hadde hatt samme opplevelse.. Og for min del har det ikke noe å si om det er gutt eller jente så lenge barnet er friskt.. Eller, det er like velkomment om det ikke er frisk også
men er det bare meg som kjente litt på skuffelsen der og da når man var helt instillt på den ene kjønnet og fikk vite at det var det andre? Er jo helt idiotisk, og vet det, men gidder ikke lyge om det heller liksom...;-) får ei jente i dag, og er kjempe glad for et friskt barn siden jeg også har fått et dødfødt barn...