Snart i mål :)

Invent26

Flørter med forumet
Julibarna 2019
Endelig snart i mål(forhåpentligvis) ble satt i gang i dag kl 10. Har en del vonde rier, og venter bare på at ballongen skal falle ut! Noen andre med erfaring rundt dette med ballong? Hvor lang tid tok det?:-)

Jeg fikk ballong kl 12, kl 23 datt den ut og jeg fikk vonde rier og kl 03 var baby ute. Lykke til :-)

Ballong hjalp meg lite dessverre. Var lite moden og ingen åpning, fikk satt inn ballong kl 9.30, den ble tatt ut dagen etter kl 15.30. Omtrent 1 time etter innsettingen fikk jeg sammentrekninger, det fortsatte utover dagen og smerteskalaen gikk i bølgedaler men stoppet helt opp da natten kom. Ballongen gav meg bare ca 1 cm åpning.

Ballong hjalp meg lite dessverre. Var lite moden og ingen åpning, fikk satt inn ballong kl 9.30, den ble tatt ut dagen etter kl 15.30. Omtrent 1 time etter innsettingen fikk jeg sammentrekninger, det fortsatte utover dagen og smerteskalaen gikk i bølgedaler men stoppet helt opp da natten kom. Ballongen gav meg bare ca 1 cm åpning og ble ikke noe mer moden.

Jeg blir satt i gang imorgen, men fikk beskjed om at det ville bli med pille. Hva er forskjellen på ballong og pille?

Jeg blir satt i gang imorgen, men fikk beskjed om at det ville bli med pille. Hva er forskjellen på ballong og pille?

Er ikke sikker.. Jeg fikk beskjed om at pille ville bli for kraftig for meg når jeg allerede hadde rier før de satte i gang... Nå har jeg mistet motet litt, for nå virker det som om riene dabber av... :(

Er ikke sikker.. Jeg fikk beskjed om at pille ville bli for kraftig for meg når jeg allerede hadde rier før de satte i gang... Nå har jeg mistet motet litt, for nå virker det som om riene dabber av... :(
Såpass. Kanskje jeg er veldig umoden jeg da. Ble strippet igår og har hatt en del blødningee og kynnere men ikke noe mer :sour:Uff så kjedelig, men prøv å tenke positvt, kanskje kroppen din gir deg litt pause så du får hentet frem enda mer kraft før du får møte bebisen din ❤ Jeg heier på deg!!:)

Såpass. Kanskje jeg er veldig umoden jeg da. Ble strippet igår og har hatt en del blødningee og kynnere men ikke noe mer :sour:Uff så kjedelig, men prøv å tenke positvt, kanskje kroppen din gir deg litt pause så du får hentet frem enda mer kraft før du får møte bebisen din ❤ Jeg heier på deg!!:)

Ikke godt å si :p men blødninger etter stripping er vel et godt tegn :D
Ja, får tro det skjer noe.. Har såå vondt når jeg skal ligge så hvis det ikke skjer noe i kveld/natt så må jeg sitte i en stol :p tusen takk :D

Jeg fikk beskjed om at hvis man allerede var igang og fikk piller så var de redde for styrtfødsel. Men vet ikke.

Tusen takk!
Har nå fått epidural! Beundrer alle som greide det uten! Det var planen min også, men måtte ha da smertene ble uutholdelig! Venter fortsatt spent på gutten min ❤️
Man må gjøre det som er best for en selv der, og da :)
Du valgte riktig, for deg ;)
Det finnes ingen skam i det :D
Håper Lille Prinsen ligger i armene dine nå ❤️:p

Back
Topp