Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir satt i gang imorgen, men fikk beskjed om at det ville bli med pille. Hva er forskjellen på ballong og pille?
Ballongen ble satt kl 10 og den var ute to timer etterpå, men var noenlunde moden fra før.
Såpass. Kanskje jeg er veldig umoden jeg da. Ble strippet igår og har hatt en del blødningee og kynnere men ikke noe merEr ikke sikker.. Jeg fikk beskjed om at pille ville bli for kraftig for meg når jeg allerede hadde rier før de satte i gang... Nå har jeg mistet motet litt, for nå virker det som om riene dabber av...![]()
Uff så kjedelig, men prøv å tenke positvt, kanskje kroppen din gir deg litt pause så du får hentet frem enda mer kraft før du får møte bebisen din ❤ Jeg heier på deg!!Såpass. Kanskje jeg er veldig umoden jeg da. Ble strippet igår og har hatt en del blødningee og kynnere men ikke noe merUff så kjedelig, men prøv å tenke positvt, kanskje kroppen din gir deg litt pause så du får hentet frem enda mer kraft før du får møte bebisen din ❤ Jeg heier på deg!!
![]()
Tusen takk! Vannet har gått og jeg koser meg med lystgassenLykke til med siste innspurt
Måtte du få en flott drømmefødsel![]()
Hurra! Da er det ikke lenge igjen!! Heia heia! Masse lykke tilTusen takk! Vannet har gått og jeg koser meg med lystgassen

Hurra! Da er det ikke lenge igjen!! Heia heia! Masse lykke til![]()
Man må gjøre det som er best for en selv der, og daTusen takk!
Har nå fått epidural! Beundrer alle som greide det uten! Det var planen min også, men måtte ha da smertene ble uutholdelig! Venter fortsatt spent på gutten min![]()