Håper det gikk braDa er det snart legging av baby. Krysser fingrene for at det går knirkefritt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det gikk braDa er det snart legging av baby. Krysser fingrene for at det går knirkefritt.
Må han bli på sykehuset en stund?Goood kveldendelig kom vi hjem. Først var vi hos ei venninne og sønnen hennes, kjempe kos, så måtte vi til sykehuset å hente husnøkkler av svigerfar, hjem til han og hente klær osv
![]()
Det gjenstår å se. sitter i sofaen enn så lenge. og ingen lyd fra soverommetHåper det gikk bra![]()
Ja og kun tar også utnytte av at jeg ikke kan løpe etter henne.Ja det stemmer. sykemeldt 14 dager. Mhm. Kan tenke meg det ikke er så lett nå.
Snart ferdig med andre ord50 innlegg igjen
Her er det variabelt. Ofte lettere med mobilJeg er mer effektiv på dataen enn på telefonen
Håper på det beste!Det gjenstår å se. sitter i sofaen enn så lenge. og ingen lyd fra soverommet
jeg ogsåHåper på det beste!
Jeg startet siden vi ventet eldstemann, hadde dårlig råd og jeg så hvor mye unødvendig vi kjøpte hver eneste dag.Jeg er imponert. for en god vane å ha. tips mottas med takk![]()
Jeg føler jeg har det sånn hele tidenHar i grunn litt for mye jeg har lyst til å gjøre nå.
lese, fargelegge, strikke, se tv. skravle på bv. klarer ikke gjøre alt det på en gang![]()
På dataen kan jeg ha oppe flere forum i forskjellige faner så for meg blir det mer effektivtHer er det variabelt. Ofte lettere med mobil
Sånn vi har det nå, litt trangt økonomisk. men syns det er vanskelig å finne på fem-sju middager på mandag liksom. Men prøver å ha en basisbeholdning som vi bare fyller på da. lykkes til en viss grad.Jeg startet siden vi ventet eldstemann, hadde dårlig råd og jeg så hvor mye unødvendig vi kjøpte hver eneste dag.
Nå gjør jeg det siden det bidrar til at tidsklemma blir litt mindre
Når nok målet i løpet av kvelden, jaSnart ferdig med andre ord![]()
Fryktelig slitsomt altsåJeg føler jeg har det sånn hele tiden![]()
sitter på pc nå. men synes egentlig det er mer uoversiktlig. Har denne tråden i egen fane daPå dataen kan jeg ha oppe flere forum i forskjellige faner så for meg blir det mer effektivt
Er ikke innom så mange ulike forum og de jeg er innom har jeg som favoritter så føler det går raskt å byttePå dataen kan jeg ha oppe flere forum i forskjellige faner så for meg blir det mer effektivt
Det vil jeg absolutt tro, og da blir du vel bare plutselig borteNår nok målet i løpet av kvelden, ja
Stemmer det, men sier nok i fra når målet er nåddDet vil jeg absolutt tro, og da blir du vel bare plutselig borte![]()