1
takk for detHa en superflott dag;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk for detHa en superflott dag;D
Ja synes også detHohoh. Han er da herlighahha
For å klatreSånn kurs for å sikre eller for å klatre?
Er noe som ventet på meg, jaDu har vel litt å ta igjen?
Rundt 10Mangler du mange tråder da?
De små har virkelig sine øyeblikkJa synes også det. Og bare kikker på meg og lurer på om ikke jeg trenger ett
![]()
Tok aldr et sånt. Hoppa rett på sikringskurs. Siden jeg trengte å kunne sike gubben når vi begge klatra. Men sånne kurs er flotte! Får lært gode knep, mye om sikkerhet i klatreveggen, sikkerhetsknuten og selenFor å klatre
Håper det blir en vellykket operasjon.Ønsker alle en strålende dag!
Her er mannen på sykehuset, fikk levert OJ i barnehagen til frokost, vaskehjelpen er her og jeg og frøkna slapper av.
Som vanlig. Hva gjør du istedenfor da?Planene ble endret![]()
Men da får du nyte det så mye som mulig daBlir nok helt til februar før jeg får kose med baby. Da får svigersøster baby![]()
Det er en del å prøve og ta på en dag jaRundt 10![]()
De lærer tidlig altsåOg bare kikker opp på meg med ett ubetalelig uttrykk som skulle du ikke ha sånn idag?![]()
Jeg vet. Kom på kravet om tråder litt for sent, eller glemte det egentlig. Trodde jeg hadde starta mange i starten på måneden. Men tok visst feil.Det er en del å prøve og ta på en dag ja![]()
Det skjønner jegMen da får du nyte det så mye som mulig da![]()
Lenge siden jeg har kost med meg baby så veldig koselig idag ❤
Det gjør jegKos deg med den![]()
Hvoe mange mangler du?tviler på at jeg klarer å starte nok tråder og få nok innlegg til å være med i trekningen av stelleveske gitt. kommer ikke på flere tråder å starte som ikke er av typen "hva skal du i dag?"får håpe det dukker opp noe å lure på i løpet av dagen.
Ha ha herøigDu vet du har hatt barna mye med på do når storebror går i skuffene, finner ett bind, tar det ut av pakken og skal legge det i bokseren for deg![]()
Takk for dethuff da. masse god bedring
Fort gjort å glemme, jeg gruet med såpass mye at ble veldig fokusert på detJeg vet. Kom på kravet om tråder litt for sent, eller glemte det egentlig. Trodde jeg hadde starta mange i starten på måneden. Men tok visst feil.