Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange mangler du da?tviler på at jeg klarer å starte nok tråder og få nok innlegg til å være med i trekningen av stelleveske gitt. kommer ikke på flere tråder å starte som ikke er av typen "hva skal du i dag?"får håpe det dukker opp noe å lure på i løpet av dagen.
Haha, så herligDu vet du har hatt barna mye med på do når storebror går i skuffene, finner ett bind, tar det ut av pakken og skal legge det i bokseren for deg![]()
Ha en super dag du ogsåØnsker alle en strålende dag!
Her er mannen på sykehuset, fikk levert OJ i barnehagen til frokost, vaskehjelpen er her og jeg og frøkna slapper av.
Og bare kikker opp på meg med ett ubetalelig uttrykk som skulle du ikke ha sånn idag?Haha, så herlig![]()
Kjedelig med syk snekkerIkke snekker likevel han er syk.
Så muligens shopping. Og uansett foreldremøte i kveld og middag før guttungen skal på trening 1730
Skal på landskampOg hva skjer da?
Planene ble endretHøres ut som en god plan siden du garantert ikke har fått sovet godt samt begynner å bli syk!
Hente bilGod morgenplaner for dagen ?
Du har vel litt å ta igjen?Det gjør jeg nok, og hektisk
Det var lurt daHer ble jeg med mannen på jobb så vi får hentet bilen tidligere
Da virker kassen sånn sett for sin hensiktKan vi sikkert. Men som sagt. Noen ganger vil vi ha den for å spise litt andre ting. Selv om det ikke alltid funker.
Eldste påstår sausen sist uke ikke var så verst, og mellomste sier hun spiste den selv om hun ikke likte den, så de er positive til å prøve igjen. Det er jo slike effekter som er ønsket
Blir nok helt til februar før jeg får kose med baby. Da får svigersøster babyJa ❤
Lenge siden jeg har fått kost meg med baby![]()
Det er absolutt noe jeg anbefaler til alle. Trening som er så gøy at det ikke er treningDet var veldig bra å høre.
Tror likevel det er litt for sent å melde seg på dette semesteret så det må uansett bli neste
Har mulighet til å få gratis kurs i arbeidstidenDet er absolutt noe jeg anbefaler til alle. Trening som er så gøy at det ikke er trening![]()
Sånn kurs for å sikre eller for å klatre?Har mulighet til å få gratis kurs i arbeidstiden
Får sette deg i tenkeboksentviler på at jeg klarer å starte nok tråder og få nok innlegg til å være med i trekningen av stelleveske gitt. kommer ikke på flere tråder å starte som ikke er av typen "hva skal du i dag?"får håpe det dukker opp noe å lure på i løpet av dagen.
Hohoh. Han er da herligDu vet du har hatt barna mye med på do når storebror går i skuffene, finner ett bind, tar det ut av pakken og skal legge det i bokseren for deg![]()
Ha en superflott dag;DØnsker alle en strålende dag!
Her er mannen på sykehuset, fikk levert OJ i barnehagen til frokost, vaskehjelpen er her og jeg og frøkna slapper av.