Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve å snu på ryggen når han sover. Han sovner kun på siden, så det må gjøres slik. Får ikke sove selv hvis han ligger på siden.Det er vel ikke anbefalt i forhold til at det gir økt fare for krybbedød.
Min sover også best på siden, så på dagtid legger jeg han gjerne på siden, for da kan jeg følge med.
Det hender jeg legger han på siden på natten også, men da snur jeg han på rygg før jeg sovner, når jeg er sikker på at han er i dyp søvn..
Hva bygger du opp med? Jeg har en som bare vil ligge på magen, og det er verre enn siden. Jeg prøver å legge han på siden, men han er så urolig at han da bare velter tilbake, og så er det skriking. Begynner å bli veldig sliten etter snart en mnd uten noe særlig søvn på meg. Men kan gjerne prøve å bygge opp som du sier. For er magen som plager.Snuppa sover bare på siden/skrått bygdopp. Da sover hun best. Spurte på barsel hva de mente. De kunne jo ikke anbefale noe annet enn å ligge på rygg, MEN...
Min lillemann vil kun sove på siden. Når han ligger på ryggen så bare klager han. Men de skal jo helst ligge på ryggen. Er det farlig å sove på siden?
Smart løsning![]()
Noe sånt da? Kom bare over bildet, ikke prøvd selv.
Aner ikke jeg altså... Min vil også helst sove på siden, vendt mot meg.
Hva bygger du opp med? Jeg har en som bare vil ligge på magen, og det er verre enn siden. Jeg prøver å legge han på siden, men han er så urolig at han da bare velter tilbake, og så er det skriking. Begynner å bli veldig sliten etter snart en mnd uten noe særlig søvn på meg. Men kan gjerne prøve å bygge opp som du sier. For er magen som plager.