Endte opp med en 3-4 timer med søvnSovnet du tilslutt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endte opp med en 3-4 timer med søvnSovnet du tilslutt?
Aw så koseligImorgen skal jeg få kose meg med en baby ❤
Ei kollega lurte på om jeg ville komme en tur på jobb samtidig som henne og guttungen som kom i juli ❤
Men man trenger vel et grunnlag før man begynner for å klare detDet er en utrolig morsom sport. Og man blir veldig fort sterk i kroppen av det
An dere ikke avbestille for godt?Nei. De fungerer ikke så godt hos oss. Det er vi forlengst klar over.
Hvordan går det med svigerfar?Jeg og lille skal på babydate til ei venninneså skal vi besøke svigerfar på sykehuset når mannen er ferdig på jobb.
Som her daEndte opp med en 3-4 timer med søvn
Håper du får en fin dag på jobbGod morgen jenter.
Da drar jeg straks av gårde for å levere i barnehagen.
Etter det er det jobb
Sy og ordne hjemme før jobb senere. Enn du?Hva er planene for dagen?
Aner ikke. Han ringte ikke i går kveld. Men vi skal ringe han senere. Gubben har så klart ikke dekkning på mobilen inne i den bunkeren han jobber iHvordan går det med svigerfar?
God morgenGod morgen jenter.
Etter det er det jobb
Absolutt ikke. Sålenge du har nok styrke til å gå opp en stige, kan du klatre.Men man trenger vel et grunnlag før man begynner for å klare det
God vakt på jobbGod morgen jenter.
Etter det er det jobb
Jeg og. Men satte heller på en filmGutta dratt på hhv jobb og skole
Jeg virderer å legge meg igjen
HvileSy og ordne hjemme før jobb senere. Enn du?
Håper det går bra daAner ikke. Han ringte ikke i går kveld. Men vi skal ringe han senere. Gubben har så klart ikke dekkning på mobilen inne i den bunkeren han jobber i![]()
Hva slags film?Jeg og. Men satte heller på en film
Litt planer du jaHvile
Sove
Få nye bilen
På landskamp
Seeking a friend to the end of the world.Hva slags film?
Vært våken siden halvfire så jeg er trøtt